پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
بروزباش
هرآنچه که شمادوست دارین دربروزباش
بروزباش
www.malasfarham.loxblog.com
بروزباش
لطــــــفا از دیگرصــــفحــــات و مــــطالـــب وب نــیز دیــدن فرمایید

https://telegram.me/taramod

https://telegram.me/taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

کـانـال ایستگاه تغیـــــیر بـاورهـــا راهــــــــــی بســـوی موفقیـــت




سوره المائده آیات 46 تا 50
نوشته شده در 16 مرداد 1393
بازدید : 91223
نویسنده : فرهام

به نام خدای بخشنده و مهربان


و عیسى پسر مریم را در پى راه هایى که پیامبران پیشین پیمودند فرستادیم ، در حالى که حقانیت تورات را که پیش از او آمده بود تأیید مى کرد ، و به او انجیل را که در آن رهنمود و نورى بود عطا کردیم ، و انجیل نیز حقانیت تورات را که پیش از آن آمده بود ، تصدیق مى نمود و رهنمود و پندى براى تقواپیشگان بود . ( 46 )

و پیروان اِنجیل باید براساس آنچه خدا در آن فرو فرستاده است حکم کنند . و هر کس به آنچه خدا نازل کرده است حکم نکند آنانند که از راه خدا بیرون رفته اند .
( 47 )

 
اى پیامبر ، و ما این کتاب ( قرآن ) را که سراسر حق است به سوى تو فرو فرستادیم در حالى که حقانیت کتاب هاى آسمانى پیش از خود را تأیید مى کند و بر آنها سیطره و نگهبانى دارد . پس میان همگان به آنچه خدا فرو فرستاده است حکم کن و با رویگردانى از این قرآنِ سراسر حق که به سوى تو آمده است از خواسته هاى نفسانى آنان پیروى مکن . ما براى هر امتى از شما شریعت و راهى روشن مقرّر داشتیم ، و اگر خدا مى خواست همه شما را امتى یگانه قرار مى داد و براى شما یک شریعت مقرّر مى کرد ، اما چنین نخواست ، بلکه براى هر امتى شریعتى قرار داد تا شما را در آنچه عطایتان کرده است بیازماید . پس به سوى نیکى ها سبقت گیرید که بازگشت همه شما به سوى خداست ، آن گاه شما را به آنچه در آن اختلاف مى کردید آگاه مى سازد . ( 48 )
و به تو فرمان دادیم که میان آنان بر طبق آنچه خدا نازل کرده است ، حکم کن و از خواسته هایشان پیروى مکن و از آنان برحذر باش که مبادا تو را بلغزانند و از برخى از آنچه خدا به سوى تو فرو فرستاده است بازگردانند . پس اگر از دعوت تو روى برتافتند بدان که خدا مى خواهد آنان را به سزاى برخى از گناهانشان به گمراهى کشاند ، و بى گمان بسیارى از مردم از راه خدا بیرون مى روند . ( 49 )
پس آیا حکم دوران جاهلیت را مى جویند که احکام الهى را نمى پذیرند ؟ براى مردمى که به آیات خدا یقین دارند حکم چه کسى از حکم خدا نیکوتر است ؟ ( 50 )



امید وارم همیشه ملس باشین



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: