پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
بروزباش
هرآنچه که شمادوست دارین دربروزباش
بروزباش
www.malasfarham.loxblog.com
بروزباش
لطــــــفا از دیگرصــــفحــــات و مــــطالـــب وب نــیز دیــدن فرمایید

https://telegram.me/taramod

https://telegram.me/taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

کـانـال ایستگاه تغیـــــیر بـاورهـــا راهــــــــــی بســـوی موفقیـــت




مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی نوت 8
نوشته شده در 12 شهريور 1393
بازدید : 91283
نویسنده : فرهام

 

تبلت گلکسی نوت سامسونگ  N5100 با 345 گرم وزن و صفحه نمایشی 8 اینچی را به خود اختصاص داده است.

این تبلت قدرتمند دارای چهار پردازنده پردازشی بوده و با 16 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما قرار می دهد. البته این تبلت سامسونگ تا 64 گیگابایت حافظه جانبی را هم پشتیبانی می کند.

نوع صفحه نمایش آن TFT LCD بوده و از قابلیت دریافت چند لمس همزمان و همچنین استفاده از قلم S-Pen برخوردار است.

روی این گلکسی نوت سامسونگ دو بلند گوی استریو قرار گرفته است.

دوربین آن 5 مگاپیکسل همراه با قابلیت ثبت موقعیت مکانی و زمانی می باشد.

با تبلت سامسونگ N5100 می توانید به راحتی همه ی کتاب ها و جزوات خود را در قالب فایل ذخیره کرده و همیشه همراه خود داشته و در مواقع لزوم به هریک از آنها دسترسی داشته باشید. می توانید به راحتی به گشت و گذار و جست و جو در فضای نت پرداخته و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید و باید گفت قلم طراحی شده در گلکسی  N5100  این مدل را از گلکسی های دیگر سامسونگ متمایز میکند.

در این تبلت  از سیستم عامل اندروید 4.1.2 به همراه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ تحت عنوان Touchwiz استفاده شده است. در نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ، بسیاری از بخش‌ها دست‌خوش تغییر شده‌اند و این موارد شامل تغییرات در رنگ و آیکون برنامه ها می باشد . سامسونگ در این مدل نیز نرم افزار های پیش فرض اندروید را بهینه سازی کرده و برخی نرم افزار های اختصاصی خود را هم به همراه آن ارائه کرده است.

 

 

منبع : انواع تبلتهای سامسونگ

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



معرفی تبلت آی لایف مدل WTAB 704
نوشته شده در 12 شهريور 1393
بازدید : 91336
نویسنده : فرهام

 

 

تبلت WTAB 704 برای مشتاق به زندگی به روز شده طراحی شده است و همه چیز را برای طراحی زیبا و تکنولوژی پیشرفته روی یک دستگاه منحصر بفرد به کار گرفته است. صفحه نمایش 7 اینچ از نوع TFT LCD ساخته شده است. دارای پردازنده دو هسته ای است. در حالی که 8GB  حافظه داخلی به شما اجازه می دهد کل جهان رسانه ای را ذخیره کنید. دوربیندو مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک به شما کمک می کند تا خاطرات مهم لحظه های زندگی خود راثبت کنید.

از امکانات ارتباطی این تبلت آی لایف می توان به  اتصال به اینترنت در هر نقطه در هر زمان با 3G، تماس های تلفنی و پشتیبانی از پیامک نام برد.

 

حافظه  RAM کارآمد از نوع DDR3 :
تولید شده در1GBحافظه RAM از نوع DDR3  ارتباط سریع بین اجزا داخلی دستگاه را به همراه مدیریت بهینه سازی برنامه های در حال اجرا را فراهم می کند. 

صفحه نمایش لمسی خازنی :

ویژگی چند لمسی پیشرفته با پشتیبانی تشخیص 5 انگشت همزمان که به معنی کنترل بیشتر برای بازی ها و برنامه های نصب شده می باشد.

از پورت های قرار گرفته در این تبلت i_Life می توان به پورت USB 2 و HDMI برای اتصال به تلویزیون نام برد.

GPRS،GPS، بلوتوث، شتاب سنج، ژیروسکوپ از دارایی های دیگر تبلت آی لایف WTAB 704 است.

سیستم عامل این تبلت I-Life اندورید 4.0 می باشد.

 

 

منبع: قیمت تبلت i-Life WTAB 704

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91355
نویسنده : فرهام

 

این تبلت 7 اینچی i_Life ،دو سیم کارته بوده و خود را نیز با امکان جدید ارتباطی 3G همراه ساخته است. لذت بردن از اینترنت در هر نقطه در هر زمان با سرعت بالا اتصال 3G ، فراهم آوردن امکان دسترسی سریع به همه چیز ،ارسال ایمیل ، رزرو هتل یا فرودگاه. همچنین، این برنامه شامل بلوتوث میباشد و شما به راحتی می توانید به تبادل داده ها بپردازید.

حافظه داخلی آن8 گیگابایت و از حافظه جانبی تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند.

این تبلت دارای GPS فعال است که شما را در سفر همراهی میکند همچنین دارای رادیو است که سفر شما را لذت بخش تر میکند.

گوش دادن با موسیقی دلخواهتان در حالی که از دو بلندگوی استریو استفاده می کند برای شما لذت بخش تر خواهد بود.

از حسگر های موجود در این تبلت آی لایف می توان به شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز اشاره کرد.

نسخه اندورید قرار گرفته برروی آن 4.0 می باشد.

از دیگر قابلیت های تبلت I life WTAB 705 می توان به ارسال  اس ام اس، MMS، مایکروسافت آفیس، ارسال و دریافت ایمیل وخواندن فایل های PDF شاره کرد.

 

منبع: بهترین قیمت تبلت آی لایف

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



معرفی تبلتی دیگر از i-Life WTAB 803 mini 3G
نوشته شده در 12 شهريور 1393
بازدید : 91423
نویسنده : فرهام

 

 

تبلت i-Life WTAB 803 Mini 3G به نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 768 × 1024 مجهز است. این رزولوشن، تراکم پیکسلی 160ppi را برای صفحه نمایش این تبلت به همراه داشته است.

نوع صفحه نمایش LED-backlit IPS می باشد.

از مهم‌ترین مشخصات فنی این تبلت آی لایف می‌توان به پردازشگر 4 هسته ای Cortex-A7 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-400MP2، یک گیگابایت رم DDR3 و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3600 میلی آمپر-ساعت اشاره کرد.

این تبلت دو سیم کارته بوده و از فناوری جدید 3G نیز پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید از اینترنت پرسرعت و همراه بهره مند شوید.

این تبلت از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره می‌برد. با این کیفیت دوربین میتوانید عکس هایی زیبا را به یادگار داشته باشید.

حافظه داخلی ابن دستگاه شانزده گیگابایت می باشد اما برای افرادی که به دنبال حجم حافظه بیشتری هستند، شیار microSD برای افزایش حافظه تا 64 گیگابایت ترتیب داده شده است.

نسخه بلوتوث این تبلت آی لایف 4.0 و هچنین مجهز به شتاب سنج و ژیروسکوپ می باشد.

 

منبع : قیمت تبلت آی لایف

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



امکانات کنترل پنل جوملا
نوشته شده در 11 شهريور 1393
بازدید : 91340
نویسنده : فرهام

نحوه ی دسترسی:

همزمان با ورود به بخش مدیریتی جوملا می توانید به کنترل پنل هم دسترسی داشته باشید. بعد از ورود، این اولین صفحه ایست که مشاهده می کنید.
انتخاب این مسیر: سایت - کنترل پنل.

توضیحات:

کنترل پنل دستیابی شما به ویژگی ها و کاربرد های پیش فرض جوملا را آسان می کند. شما در این قسمت می توانید مطالب، بخش ها و مجموعه ها ی خود را ایجاد و مدیریت کنید. از دیگر بخش های کنترل پنل می توان از رسانه، منو، زبان و مدیریت کاربر نام برد. همچنین از طریق همین صفحه می توانید به تنظیمات "پیکربندی کلی" دسترسی داشته باشید.

آیکون ها

آیکون های موجود در کنترل پنل عبارتند از:
نوشتن مطلب جدید: در این قسمت شما می توانید بعد از انتخاب یک بخش و مجموعه مطلب خود را نوشته و سپس آن را ذخیره کنید. از این طریق می توانید محتوای مطالب خود را به راحتی و به سرعت ایجاد کنید.

مدیریت مطالب: در این قسمت شما می توانید به بخش "مدیریت مطلب" دسترسی پیدا کرده و تمام مطالبتان را مدیریت کنید.

مدیریت صفحه نخست: در این قسمت شما می توانید تمامی مطالبی را که قصد انتشارشان در صفحه ی اصلی دارید را مدیریت کنید. این صفحه شبیه به صفحه ی "مدیریت مطلب" می باشد.

مدیریت بخش ها: این آیکون شما را به طور مستقیم به صفحه ی "مدیریت بخش" هدایت می کند. در این صفحه می توانید بخش های جدیدی ایجاد کرده و وضعیت انتشار آن ها را تعیین کنید.

مدیریت مجموعه ها: در این قسمت می توانید مجموعه های خود را مدیریت کنید. مثلا مجموعه هایی جدید ایجاد کرده و وضعیت انتشار آن ها را در بخش یا مجموعه ی مورد نظرتان تعیین کنید.

مدیریت رسانه: در این قسمت می توانید فایل های موجود بر روی وب سرور تان را مدیریت کنید. مثلا فایل خاصی را پاک کرده و یا آن را از روی رایانه ی خود بارگذاری کنید. همچنین شما می توانید پوشه های جدیدی بر روی فایل سیستمی وب سرور خود ایجاد کنید.

مدیریت منو: از طریق این آیکون می توانید منو ها را مدیریت کنید. مثلا منوی جدیدی ایجاد کرده و یا پاک کنید. حتی به طور مستقیم می توانید در این بخش زیرمنوها را مدیریت کنید.

مدیریت زبان: در این قسمت می توانید زبان پیش فرض تمام قسمتهای جوملا را تعیین کنید. یعنی به طور غیر مستقیم بر روی تمام بخشهای مدیریتی در کنترل پنل تاثیر بگذارید.

مدیریت کاربران: در این قسمت نیز می توانید مدیریت و اداره ی امور مربوط به کاربران خود را به عهده بگیرید. مثلا کاربر جدیدی ایجاد کرده و یا یک کاربر را حذف کنید. گذرواژه ی یکی را تغییر داده و یا زمان و زبان کاربر دیگری را تغییر دهید. همچنین می توانید ویرایشگر یک کاربر را تغییر دهید. حتی مهم تر از همه می توانید گروه کاربری، سطح دسترسی و دیگر قابلیت هایی که یک کاربر می تواند بر روی سایت شما داشته باشد را تغییر دهید.

پیکربندی کلی: قطعا یکی از مهمترین قسمت های بخش مدیریتی "پیکربندی" می باشد. گزینه های موجود در آن می تواند بر روی کل سایت شما تاثیر بگذارد. در این قسمت می توانید خیلی از گزینه ها را تغییر دهید اما صرفا مجبور نیستید در لایه ی FTP، منطقه ی زمانی، زبان سایت، پیکربندی سرور، تنظیمات جلسه و اطلاعات متا تغییری ایجاد کنید.منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91297
نویسنده : فرهام
برای نصب جوملا به صورت لوکال ابتدا باید نرم افزار های Apache، MySQL و php را نصب کنید. همچنین برای آسانی کار برای راه اندازی وب سرور برنامه Wamp Server را نصب نمایید. به کمک این برنامه شما در کامپیوتر شخصی خود که دارای سیستم عامل ویندوز می باشد می توانید یک سرور مجازی اختصاصی شبیه سازی کنید.
بعد از نصب و اجرای این برنامه آیکونی کنار ساعت سیستم شما نمایش داده می شود که بیان گر اجرا بودن برنامه می باشد.
برای نصب جوملا مراحل زیر را دنبال کنید :
برای ایجاد دیتابیس بر روی آیکن wapm server کلیک کنید و از لیست گزینه phpmyadmin را انتخاب کنید
در پنجره باز شده در قسمتCreate new database نام دیتابیس مورد نظر را انتخاب کنید . گزینه MySQL connection collation را روی UTF8_unicode_ci و گزینه collation را روی UTF8_persian_ci تنظیم نمایید و روی دکمه create کلیک کنید .(این مورد برای سازگاری با زبان فارسی می باشد.)

حالا جوملا را در پوشه ومپ سرور کپی کنید
حالا بسته جوملا دانلود شده را در مسیر www کپی کنید ، این پوشه در مسیر نصب ومپ سرور وجود دارد . پوشه را از حالت فشرده خارج کنید و نام آن را به نام دلخواه خودمون (مثلا local-joomla )تغییر میدهیم .
در این مرحله بعد از کلیک روی آیکن WampServer گزینه Local Host را انتخاب نمایید.
در پایین صفحه در بخش Your Projectsاز لیست موجود نام دیتابیس خود را انتخاب کنید تا وارد مرحله نصب جوملا بشوید.

مراحل نصب جوملا

1. در این مرحله زبان برنامه را انتخاب می کنید، بنابر این گزینه پارسی را انتخاب نموده و روی دکمه ادامه کلیک نمایید.
2. دراین بخش به بررسی هایی مبنی بر اینکه آیا امکانات حداقلی برای نصب جوملا بر روی سرور شما وجود دارد یا خیر می پردازد، همانطور که مشاهده می نمایید اگر هر کدام از این گزینه پشتیبانی نشوند (با خیر نشانه گذاری شوند)، به آن معناست که سیستم شما حداقل نیازمندی های نرم افزاری برای نصب را دارا نمی باشد.
(بدون کسب حداقل نیازمندی های نرم افزار، ممکن است نصب جوملا دچار مشکل شود).
لازم به ذکر است که این تنظیمات در فایل php.ini انجام میشود و در لوکال با کلیک بر روی آیکن ومپ سرور و گزینه php می توانید به این فایل دسترسی داشته باشید . مقادیر داخلی را می توانید تغییر و بعد از تغییرات فایل را ذخیره کنید و برای اعمال تغییرات بر روی آیکن ومپ سرور کلیک و گزینه restart all services کلیک کنید و از گزینه های بالای همین مرحله روی دکمه کنترل مجدد این بخش کلیک کنید.
در صورتی که تمام گزینه ها بله و سبز رنگ بود روی دکمه ادامه کلیک کنید.

3. قوانین را مطالعه و بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.
4. در این مرحله اطلاعات دیتابیسی که ساخته اید را باید وارد کنید:
نوع دیتابیس : MySQL
نام هاست : localhost
نام کاربری : نام کاربری پیش فرض ومپ root می باشد
رمز عبور : رمز عبور پیش فرض ومپ سرور و پسورد خانلی می باشد. پس این گزینه را خالی بگذارید . در صورتی که از سرور دیگری استفاده می کنید یا نام کاربری و پسورد پیشفرض را تغییر داده اید باید رمز عبور تعیین شده را در این قسمت وارد کنید.
-نام دیتابیسی را که در مرحله اول کار(مثلا joomla-db) ساخته اید را وارد کنید بعد از وارد کردن اطلاعات درخواستی دکمه ادامه را کلیک نمایید.
5. این مرحله از نصب جوملا در لوکال هاست به دلیل ان که ما Ftp نداریم با انتخاب گزینه خیر به مرحله بعد می رویم.
6.در این مرحله تنظیمات اصلی را انجام میدهیم ، در قسمت بالای سایت نام سایت خود را وارد کنید و در قسمت اطلاعات مربوط به مدیر سایت ایمیل و رمز ورود به بخش admin جوملا را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که نام کاربری پیش فرض جوملا admin می باشد . در قسمت بعد بر روی نصب اطلاعات نمونه کلیک کنید، این اطلاعات به عنوان نمونه بر روی سایت شما نصب می شود و بعد از نصب توسط شما قابل تغییر خواهد بود.
بعد از انجام تنظیمات دکمه ادامه را کلیک کنید.

7.این مرحله پایانی نصب می باشد و در این مرحله باید پوشه installation را بصورت کامل حذف کنید . بعد از حذف این پوشه می توانید از طریق دکمه سایت در بالای صفحه وارد سایت و از طریق دکمه مدیر وارد قسمت مدیریت جوملا شوید .منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



نحوه بروزرسانی نسخه های مختلف جوملا
نوشته شده در 11 شهريور 1393
بازدید : 91233
نویسنده : فرهام
جهت بروز رسانی و ارتقا جوملا باید ابتدا فایل بروز رسانی را دانلود نموده و بر روی جوملای قبلی خود جایگزین نمایید. بهتر این است که قبل از بروز رسانی و ارتقا حتما از سایت و پایگاه داده خود پشتیبان تهیه نموده تا در صورت بروز مشکل بتوانید اطلاعات را باز گردانید.

به روز رسانی نسخه 1.5 به سایر نسخه ها:

برای به روز رسانی، نخست فایل به روز رسانی جوملا را دریافت کرده و سپس داخل هاست خود آپلود کنید.
سپس سطح دسترسی نوشتن مربوط به تمام فایلها و پوشه های هاست را فعال نموده و فایل ارتقا را از حالت فشرده خارج نمایید.
بعد از اتمام کار سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها را به حالت عادی بازگردانید.
نکته: بعد از Extract نمودن فایل نصب جوملا، حتما پوشه Installation را پاک و سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها را به حالت عادی باز گردانید.
حال با وارد شدن به بخش مدیریت جوملا در قسمت بالا و سمت چپ می توانید نسخه ی ارتقا یافته را مشاهده کنید.


ارتقا جوملا نسخه 1.7 به بالا به نسخ بالاتر(جوملا نسخه 2.5 و نسخه 3):

برای ارتقا به یکی از دو روش زیر می توانید اقدام نمایید:
1. از طریق کنترل پنل – بروز رسانی
2. مدیریت افزونه ها- بروز رسانی
جهت بروز رسانی ابتدا به مدیریت افزونه ها رفته و بروز رسانی را انتخاب کنید.
در صورتی که پیغام (در این لحظه فایل بروز رسانی جدیدی وجود ندارد. لطفا در آینده دوباره امتحان کنید) نمایان شد، روی دکمه پاک کردن کش کلیک نموده و با زدن دکمه جستجوی نسخه های بروز رسانی جهت دریافت نسخه جدید اقدام نمایید.
در صورتی که نسخه بالاتری در لیست نمایش داده شد می توانید با کلیک روی دکمه بروز رسانی جوملای خود را ارتقا دهید.

نکته:

1. پس از ارتقا جوملا باید زبان را هم به روز نمایید. برای این کار به مدیریت افزونه ها رفته و بسته زبان فارسی نسخه جدید را نصب نمایید.
2. پس از ارتقا جوملا باید پایگاه داده را نیز بررسی کرد تا با مشکلی مواجه نشده باشد. برای این کار به قسمت مدیریت افزونه ها رفته و قسمت پایگاه داده را انتخاب کنید.
در صورتی که خطایی رخ داده باشد روی دکمه فیکس کلیک نمایید تا پایگاه داه نیز بروز رسانی شود.

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



قالب های جوملا و روش نصب آنها
نوشته شده در 11 شهريور 1393
بازدید : 91258
نویسنده : فرهام
هنگامی که جوملا را نصب می کنید تعدادی قالب به صورت اتوماتیک به همراه آن نصب می شود. سایر قالب ها را می توانید از منابع دیگر دریافت و مورد استفاده قرار دهید.
هنگامی که یک صفحه وب تولید می شود در صورتی که مکان کامپوننت، ماژول و پلاگین و ... مشخص شده باشد بازدیدکنندگان سایت احساس بهتری نسبت به همه صفحات سایت دارند. برای انجام این کار کافی است قالب کلی سایت را در ابتدای طراحی سایت انتخاب نمایید و سپس نسبت به تولید محتوای سایر صفحات اقدام کنید.
در صورتی که قالب های همراه جوملا جوابگوی شما نیست می توانید قالب های دیگری را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. هر قالب شامل:
layout (محل قرار گیری پلاگین ها، ماژول ها، کامپوننت ها و ...)
Color Scheme (تعیین رنگ پس زمینه، لینک ها و متون)
Images and Effects (نحوه نمایش تصاویر، جلوه های ویژه توسط آژاکس و منوهای Drop Down)
Fonts (مشخص کردن فونت متون)
Browswe Specific Solutions (تعیین نحوه ی نمایش سایت در مرورگرهای مختلف جهت حل مشکل ناسازگاری با نسخه های مختلف)

بعد از دریافت قالب برای نصب آن از منوی افزونه ها گزینه مدیریت افزونه ها را انتخاب نموده و به روش زیر اقدام کنید:

تب نصب:

در این تب شما می توانید ماژول های مختلفی را برای جوملا نصب نمایید. این ماژول ممکن است به صورت فایل بسته نصبی و یا پوشه نصبی در مسیری از کامپیوتر شخصی شما یا هر مسیر دیگری قرار داشته باشد بنابر این در این قسمت به شما اجازه داده شده بسته خود را از هر مسیری انتخاب کرده و آن را نصب نمایید. بارگذاری فایل بسته: مکانی که فایل فشرده ی دانلود شده در آن جا قرار دارد را پیدا کنید. سپس دکمه ی "بارگذاری و نصب فایل" را کلیک کنید. جوملا محتوای فایل فشرده را می خواند و این افزونه را نصب می کند. زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد.

نصب از دایرکتوری:. شما می توانید به جای نصب از طریق بارگذاری فایل بسته، طبق مراحل زیر عمل نمایید
یک مسیر موقت برروی کامپیوتر خود ایجاد نموده و بسته ی افزونه را در آن باز نمایید.
از طریق FTP محتویات فایل دایرکتوری موقت بر روی کامپیوتر خود را در دایرکتوری روی سرور بارگذاری کنید.
در فیلد دایرکتوری نصب، دایرکتوری ای که فایل های افزونه را در آن بارگذاری کرده بودید را وارد کنید.
بر روی دکمه ی نصب کلیک کنید، جوملا محتویات دایرکتوری را نصب خواهد کرد.
زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد.

نصب از نشانی اینترنتی: روش سوم برای نصب به این صورت است. به جای اینکه فایل فشرده را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید، فقط کافیست نشانی اینترنتی فایل را مشخص نمایید. سپس بر روی دکمه ی نصب کلیک کنید، جوملا به طور خودکار این فایل را مستقیما از نشانی اینترنتی نصب خواهد کرد. بار دیگر زمانی که این کار انجام شد، در بالای این صفحه پیغامی تحت عنوان "نصب کامپوننت با موفقیت انجام شد" دریافت خواهید کرد. اگر نصب ناموفق باشد، پیغام خطا نمایش داده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که با این روش، شما یک نسخه از فایل بسته ی افزونه و محتویات آن را بر روی کامپیوتر خود نخواهید داشت.منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91334
نویسنده : فرهام

برای جلوگیری از هک شدن سایت خود علاوه بر نصب کامپوننت‌های امنیتی از قبیل Defender، RS Firewall، X-Defender و یا غیره بهتر است موارد زیر را نیز رعایت نمایید:

1. نصب پلاگین jSecure Authentication

نصب این پلاگین باعث ایجاد امنیت بیشتر در مسیر ورودی به مدیریت جوملای شما می‌شود.

2. کاهش دسترسی کاربر admin

کاربر admin که مدیرکل جوملا می‌باشد همواره یکی از اهداف حمله هکرها می‌باشد. به همین منظور یک کاربر مدیر کل دیگر ایجاد نموده و سپس با آن وارد بخش مدیریت شده و دسترسی کاربر admin را به "کاربر ثبت شده" تغییر دهید.

3. محافظت از پوشه administrator

یکی از راه‌های ساده جهت محافظت از جوملا گذاشتن رمزعبور بر روی پوشه Administrator است با این کار در صورتی که هکر ، نام کاربری و رمزعبور شما را هم داشته باشد قادر به تخریب زیادی در سایت شما نخواهد بود.

4. جوملا خود را به روز نگه دارید

شما همواره باید جوملا خود را به روز نگه دارید و پس از انتشار هر نسخه جدید ، سریعا جوملا خود را به نسخه جدیدتر ارتقا دهید.

5.بلوک کردن IP‌ها

معمولا اکثر سایت‌ها نیازی به مراجعه کاربران از کشورهای هکرخیز مانند چین و روسیه ندارند به همین منظور می‌توانید با استفاده از سایت زیر ، بازه IP‌های کشور مورد نظر را یافته و مسدود نمایید:
کد:
countryipblocks.net/country-blocks/select-formats/sbin/iptables -I INPUT -s 88.147.196.0/88.147.253.255 -j DROP

6.‌ فایل‌ها و پوشه‌ها

اکنون زمان محافظت از فایل‌ها و پوشه‌ها است. مالک فایل‌ها و پوشه‌ها کاربر FTP و دسترسی پوشه‌ها 755 و دسترسی فایل‌ها 644 می‌باشد به همین منظور دستور زیر را اجرا نمایید:
کد:
Navigate to joomla root chown -R user:group ./ chmod -R 0644 ./ find . -type d -exec chmod 755 {} ;
با این کار مالک فایل‌های شما تغییر کرده و دیگر PHP قادر به نوشتن بر روی فایل‌ها نمی‌باشد.
البته فراموش نکنید که باید به صورت دستی دسترسی cache و backupsرا 777 نمایید.

7.‌تغییر پیشوند جداول دیتابیس

از دیتابیس خود بکاپ بگیرید.
وارد مدیریت جوملا شوید.
در تنظیمات کلی وارد بخش دیتابیس شوید.
پیشوند جداول را به مثلا به rthf_ تغییر داده و سپس ذخیره نمایید.
وارد phpMyAdmin شوید.
وارد export شده و از دیتابیس خود خروجی ساده بگیرید.
کل خروجی ایجاد شده را کپی نمایید.
در phpMyAdmin کلیه جدول‌ها را حذف نمایید.
در notepad عبارت jos_ را مثلا با rthf_ جایگزین نمایید.
وارد تب SQL شده و متن را از notapad کپی و سپس بر روی دکمه Go کلیک نمایید.منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



وردپرس چیست؟
نوشته شده در 11 شهريور 1393
بازدید : 91334
نویسنده : فرهام
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست ( بر پایه مجوز GPL ) که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبلاگ – فوتوبلاگ – پادکست – گالری و … بسازید.
وردپرس توسط زبان بسیار محبوب PHP نوشته شده و از قدرت MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند.
دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. بهمین منظور شاید شما امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنید بطور تمام و کمال در وردپرس نمی بینید. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان رو ایجاد کرد که دیگران بتوانند براحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس بکنند.منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91341
نویسنده : فرهام

درس 9

در این آموزش قصد داریم با استفاده از فرمان های مربوط به PowerShell ISE به مدیریت اکتیودایرکتوری بپردازیم. در این آموزش روش ایجاد کاربر، گروه، واحد سازمانی، اضافه کردن کاربر به گروه، حذف گروه و واحد سازمانی را خواهید آموخت. برای مشاهده و دانلود این درس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش ایجاد تصویر پولاروید
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91303
نویسنده : فرهام

درس 2

در این فایل آموزشی روش ایجاد جلوه های زیبا بر روی تصاویر به منظور ایجاد تصاویر تبلیغاتی را فرا خواهید گرفت. به منظور مشاهده و دانلود درس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فایل pdf

دانلود ویدئوی کلاس

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش اصلاح تصویر با استفاده از Liquify
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91376
نویسنده : فرهام

درس 3

در این فایل آموزشی نحوه انجام اصلاحات بر روی چهره با استفاده از فیلتر Liquify را فرا خواهید گرفت. به منظور مشاهده و دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فایل pdf

دانلود ویدئوی کلاس

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش آشنایی با محیط کاری اکسل
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91267
نویسنده : فرهام

درس اول

در این درس به صورت مختصر و مفید با نرم افزار اکسل آشنا می شوید. در این آموزشها سعی شده است فایلهای اکسل از پیش ساخته شده و در اختیار هنرجویان قرار داده شود تا با جزئیات نرم افزار آشنایی پیدا کنند. به تدریج موارد پیشرفته نیز در آموزش های بعدی گنجانده خواهد شد. به منظور مشاهده فایل آموزشی به همراه فایل استفاده شده در آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش تنظیمات برنامه Adobe Bridge
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91315
نویسنده : فرهام

درس اول

در این مجموعه آموزشی سعی داریم نحوه کار کردن با ابزار Camera Raw برای ویرایش تصاویر را به شما آموزش دهیم. به منظور استفاده از این نرم افزار و استفاده از تمامی امکانات آن آخرین نسخه برنامه Photoshop را بر روی سیستم خود نصب کنید. به منظور دانلود و مشاهده اولین فیلم آموزشی این مجموعه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش طراحی سیم کارت
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91370
نویسنده : فرهام

درس 4

در این درس نحوه ایجاد سیم کارت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ آموزش داده شده است. به منظور دانلود و مشاهده درس بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای مشاهده ویدئوهای کلاس ابتدا هر دو بخش را دانلود کنید و سپس بخش اول را از حالت فشرده در آورید.

دانلود فایل pdf

دانلود ویدئوی کلاس (بخش اول)

دانلود ویدئوی کلاس (بخش دوم)

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش انواع داده ها در اکسل
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91343
نویسنده : فرهام

درس دوم

در این درس با نحوه ترسیم جدول و همچنین انواع داده های موجود در اکسل آشنا خواهید شد. همچنین سربرگهای موجود در فرمان Format Cells را به همراه مثالهای آموزشی و تمرین فرا خواهید گرفت. به منظور دانلود و مشاهده این درس بر روی لینک زیر کلیک کنید. لازم به ذکر است که فایل تمرین و مثالهای آموزش داده شده به همراه فایل آموزشی می باشد.

دانلود

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش رتوش چهره با فتوشاپ
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91284
نویسنده : فرهام

درس پنجم

در این درس با نحوه رتوش چهره آشنا خواهید شد. به منظور انجام رتوش روشهای متفاوتی در فتوشاپ وجود دارد. در این روش از فیلتر Blur برای تغییر پوست و همچنین از Hue/Saturation برای تغییر رنگ چشم و رنگ مو استفاده شده است. به منظور مشاهده و دانلود آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فایل pdf

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش پیکربندی آدرس IPv4
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91297
نویسنده : فرهام

درس 10

در این آموزش چگونگی تنظیم و پیکربندی آدرس IPv4 بر روی کارت شبکه به روشهای مختلف را خواهید آموخت. به منظور دانلود و مشاهده فایل ویدیویی این آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



آموزش پیاده سازی DHCP
نوشته شده در 8 شهريور 1393
بازدید : 91327
نویسنده : فرهام

درس 11

در این فایل آموزشی نحوه پیاده سازی و پیکربندی DHCP Server آموزش داده شده است. ایجاد Scope جدید و انجام تنظیمات Scope Options و همچنین ایجاد Reservation در این ویدئوی آموزشی فرا خواهید گرفت. به منظور دانلود و مشاهده این فایل آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91386
نویسنده : فرهام
                    
flipagram یه نرم افزار خوب که جاش واقعا تو اندروید خالی بود با نصب این برنامه از این پس عکس هایی رو که با گوشی میگیرید سعی کنید قشنگ تر و بادقت بیشتری بگیرید چون به کمک این برنامه میتونید عکسهای گرفته شده رو بصورت یه کلیپ یا یه ویدیو دربیاورید تازه اگر اهل ذوق و هنر هم باشید میتوانید با انتخاب یک موسیقی یا یک موزیک زیبا کلیپ یا ویدیو خود را تبدیل به یک اثر خاطره انگیز و ماندگار نمایید تنها اشکال این برنامه این است که برای اندروید 3به بالا ساخته شده و بر روی ورژن های پایین تر از 3 کار نمیکنه، اگر به دریافت این برنامه علاقه مندید میتونید اون رو با حجم 16مگابایت از لینک زیر دریافت ویا دانلود نمایید.
       منبع  :  Artinweb
 
منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91344
نویسنده : فرهام

               

 اپلیکیشن Budy builder main suit v1. 0

Size :  7.5 mb

Android : 2.1 & up

Category. : photography 

 

از جمله برنامه های fun یا سرگرمی اندروید،  برنامه های ویرایش تصاویر هستند، البته نه هر برنامه ویرایش تصویری بلکه اون دسته از برنامه هایی که از تصاویری خاص مثل تغییر چهره و..  در کار ویرایش تصاویر به جهت جنبه سرگرمی و طنز آن استفاده میکنند ویا انجام میدهن، اندروید این گونه برنامه ها را که کارشان ویرایش تصویر است را در گروه فوتوگرافی دسته بندی نموده، ، معمولا این برنامه ها بخاطر جنبه فان و سرگرم کننده بودن،  طرفداران زیادی دارند

مخصوصا که اگر تصاویر الحاقی برنامه مثل budy builder خاص و جذاب هم باشند یکی از مزیت های این برنامه نسبت به انواع مشابه در تغییر تصاویر هم زمان با عکس گرفتن است یعنی شما هنگام انداختن عکس میتونید تصاویر را عوض کنید و هرکدام که به عکس شما میخورد را انتخاب کنید  اندرویدی های 1. 2 وبالاتر. در صورت تمایل میتوانند این نرم افزار. جذاب و فان را با حجمی در حدود 7.5مگابایت از طریق لینک زیر دریافت کنند

 

منبع : 9apps

 

 

        دانلود برنامه  budy builder برای اندروید

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



دریافت بازی جذاب manuganu برای اندروید
نوشته شده در 15 مرداد 1393
بازدید : 91310
نویسنده : فرهام

               

 Manuganu 

اندروید 2.2 و بالاتر
حجم46 مگابایت
 
 مانوگانو یه بازی دوست داشتنی ه که تو پلت فرم کلاسیک ساخته شده و دارای سبک و سیاق بازی هایی نظیر  سوپر ماریو که در ایران به قارچ خور معروف است میباشد اتفاقا این سبک. از بازی های اندروید بر خلاف ظاهرساده ای که داره بسیار پر طرفدار هست با این همه مانوگانو.از کیفیت گرافیکی بسیار بالاتری نسبت به بازیهای مشابه برخورداره همینطور محیط اجرا هم زیباتر و جذابتر ساخته شده ، اگر از دوست داران این سبک بازی ها هستین حتما مانوگانورو.دانلود و اجرا کنید برای دریافت هم میتونید از لینک دانلود زیر استفاده کنید
 

 منبع : android.mob

 

 

        دانلود بازیmanuganu برای اندروید

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



دریافت نرم افزار usb otg checker اندروید
نوشته شده در 15 مرداد 1393
بازدید : 910211
نویسنده : فرهام

                

همه شما با نرم افزار otg یا به اصطلاح خودمان برنامه فلش خوان آشنایی دارید یا در موردش شنیده اید

نرم افزار  otg یه برنامه سیستمی ه که در بعضی اسمارت فون ها هست و در بعضی نه.  کار این نرم افزار پشتیبانی و خواندن USB فلش توسط. یک کابل حدود  10 سانتی متر ی که به کابل otg یا فلش خوان، معروف ه،حالا ما از کجا بفهمیم که اندروید ما این برنامه را پشتیبانی میکند یا نه،  یا به عبارتی گوشی ما این برنامه را دارد یا نه؟ از آنجایی که هیچ آیکونی هم در کار نیست تا کابل فلش رو نخریم و امتحان نکنیم

نمی فهمیم،  دانستن این موضوع مهمه چون ممکن ه ما هزینه کنیم و بعد گوشی اجرا نکنه،  نرم افزار USB otg checker اینجا به کمک ما میاد و پس از نصب به محض اجرا تنها با یک کلیک به ما میگه که گوشی شما فلش. (USB ) رو اجرا میکنه یا نه،  در واقع این برنامه فقط برای اطلاع از قابلیت گوشی در اجرای نرم افزار otg.هست نه چیز دیگر،  اگر شما هم جزو کسانی هستید که هنوز نمیدانند که گوشی آنها قابلیت اجرای usb را دارد یا نه،  بهتر است قبل از اقدام به خرید کابل و یا حتی خود فلش ، با نصب این برنامه از پشتیبانی و قابلیت اجرای usb در  گوشی خود مطمعن شوید تا کابل و فلش را به اشتباه نخرید برای دریافت این برنامه میتوانید با کلیک روی  لینک زیر آنرا دانلود نمایید

 

 

 

 

  

     دانلود نرم‌افزار usb otg checker برای اندروید

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91253
نویسنده : فرهام

               

 بازی عالی و فوق العاده : edge of tomorrow 

 قابل اچرا بر روی  : اندروید 4 و وبالاتر

 حجم بازی : 88 مگابایت 

 

این بازی از بازی های  اکشن و جنگی  اندروید ه که با اجرای این بازی شما باید در فضا و زمین با نیروهای شرور. زمینی و فرا زمینی و با اسلحه و مهماتی که در اختیار دارید.بجنگید و اونها رو.شکست بدید در واقع edge of tomorrow نسبت به اکثر بازی های اندرویدی یه بازی متفاوت و جذاب و پر تحرک محسوب میشه از نظر گرافیک و کیفیت محیط بازی هم در این بازی  همانند بیشتر بازی های ساخته شده در یکی دو سال اخیر از فضاهای تخیلی و.کار شده. استفاده شده و.  همچنین با یک گرافیک قابل قبول ارایه شده، پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو دریافت و اجرا کنید،در  ضمن امیدوارم از اجرای این بازی لذت ببرید.

 

منبع : apk4fun

 

تصویری از بازی :    

           

 

 

       دانلود بازی edge of t morrow برای اندروید 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91310
نویسنده : فرهام
بازی  where is my water 2  در مراحل اولیه بظاهر  ساده و راحت میاد تنها نکته ای که ممکنه از بازی ممکنه شما رو پای بازی نگه داره جذابیت ونشاط  بازی هست ولی درست نیست ، رفته رفته و  مرحله به مرحله کار شما سخت تر خواهد شد بعضی مراحل واقعا پیچیده ست بی دلیل نیست که این بازی جزو بازی های محبوب و معروف اندروید ه، چرا که سادگی و آسانی، سختی و پیچیدگی،  ههیجان و نشاط.همگی در کنار هم یک محیط کاربری ایده‌آل را ساخته که با پرداخت یک گرافیک خوب، شده بازی  محبوبی چون where is my water، برای همین تصمیم گرفتم  سری دوم این بازی پر طرفدار رو براتون معرفی کنم مراحل بازی بمانند سری قبلی کم و بیش به همان شکل هست تغییرات کوچکی هم در ظاهر محیط داده شده. و آیتم های جدیدی نیز به بازی اضافه شده که باید اجرا کنید و ببینید کاملا تفاوت را احساس خواهید کرد ،  نحوه بازی رو بطور مختصر برای. کسانی  که شاید بار اول ه که با این بازی آشنا میشن شرح میدم،  شما یک تمساح با مزه و با نمک دارید که عاشق آبتنی وحموم کردنه و شما باید راهی پیدا کنید تا آب لازم رو به او برسانید یعنی باید راهی بیابید تا آب  با رد شدن از موانع  به سمت دوش حموم ی که تمساح بانمک ما در اون به انتظار نشسته بره، علت اینکه میگم تمساح بانمک بخاطر اینه که وقتی شما موفق میشید آب رو به او در حمام برسانید تمساح ( ذوقی ما) ذوق زده شده و اداهای بانمکی از خودش نشون میده  اگر تا به حال موفق به اجرا ی این بازی نشدید پیشنهاد میکنم یک بار هم که شده اون رو تجربه کنید چون مطمئن هستم که از اجرای بازی لذت خواهید برد
در ضمن این بازی که سری جدید و دوم where is my water 2 نام داره رو اندرویدی های 2.3.3 و بالاتر میتونند با حجم 46 مگابایت از لینک زیر دریافت کنند
 
        منبع : Android.mob 
 

             دانلود بازی where is my water2                 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91254
نویسنده : فرهام

                   

 

  نام     : kmplayer
 کارایی : پخش مدیا ( رسانه)

 اجرا.   : اندروید 4 و بالاتر
ورژن.  : 1.0.7
سایز.   : 14.95 مگابایت

 

 

همونطور که همه شما میدونید نرم افزار KMPlayer یکی از بهترین برنامه های پخش مدیا یا پخش رسانه در ویندوز هست علت شهرت این نرم افزار هم بخاطر پشتیبانی کردن این برنامه از اکثر فرمتهای رایج هست طوری که میشه گفت تمامی فرمتها رو پشتیبانی یا پخش میکنه حالا سازندگان این برنامه اومدن و نسخه اندرویدی این برنامه رو هم تهیه و روانه بازار کردن اگر علاقه مند به استفاده از این برنامه در اندروید هستید میتونید نسخه 1.0.7 این نرم افزار رو با حجم 14.95 مگابایت برای اندروید 4 وبالاتر از لینک.زیر تهیه،  نصب و استفاده کنید و با عرض معذرت باید بگم فعلا برای اندروید های زیر 4 امکان استفاده از این برنامه وجود نداره هر چند که خودم هنوز معتقدم به اینکه نرم افزار mxplayer هنوز از همه حتی KMPlayer هم سرتر و بهتر ه، 

 

منبع:  Artinweb

 

 

          دانلود نرم افزار KMPlayer برای اندروید

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



دریافت بازی جدید Temple run2 برای اندروید
نوشته شده در 15 مرداد 1393
بازدید : 91320
نویسنده : فرهام

                        

 تمپل ران یک بازی  معروف و محبوب اندروید ه که بسیار طرفدار داره، شهرت و محبوبیت بازی تمپل ران باعث شد تا از این بازی زیاد ساخته بشه و هر شخص یا کمپانی هم سعی کرد علاوه بر حفظ قالب بازی اون رو در یک محیط متفاوت و جذاب تر بسازه، برای همین ممکن شما در هر سایتی یک تمپل ران متفاوت  با آنچه تا بحال می شناختید ببینید، با وجود این همه ساخته متفاوت از این بازی یه کمپانی معروف اقدام به ساخت سری جدیدی از این بازی با نام temple run2 کرده،  ما هم اون رو برای معرفی به  شما در نظر گرفتیم  امیدوارم از این بازی خوشتون بیاد و از  اون لذت ببرید.برای دانلود و دریافت این بازی هم میتونید از لینک دانلود قرار داده شده در زیر استفاده کنید

 

منبع : android.mob

 

 

       دانلود بازی temple run2 برای اندروید 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91282
نویسنده : فرهام

                      

Voice unlocker 

    ورژن. 2.0 

سایز: 2.6 مگابایت. 

اندروید لازم.: 2.3.3  و بالاتر 

 

نرم افزار. VOice. Unlocker 

 یه برنامه امنیتی ه جالب برای اندروید ه،  کار این برنامه قفل کردن گوشی ه، پس تو امنیت و حفظ گوشی ننق داره،  واسه همین گفتم برنامه امنیتی ولی جالب بودنش بخاطر اینه که برای قفل کردن گوشی از صدای شما استفاده میکنه

Voice unlocker 

بجای استفاده از پین، پسورد یا پترن از صدای خود برای قفل کردن  و یا باز نمودن گوشی تان استفاده

 

نرم افزار voice unlocker از جمله برنامه های جالب ومفید برای سیستم اندروید است که از  لحاظ دسته بندی اندروید  جزو دسته tools

 ( ابزارها) قرارگرفته،  دسته ابزارها خود شامل بخش های مختلفی ست یکی از زیر مجموعه های. دسته ابزارها(  ابزاررک ها)  هستند که درواقع شاخه کوچکتر ابزار ها هستند تفاوت این دو به میزان کارایی برنامه و حجم آن ها برمیگردد بعنوان مثال یک برنامه ابزار خود از چند ابزار ک برخوردار است ابزارها برنامه هایی هستند که معمولا توانایی چند کار مختلف را. دارا هستند ولی ابزارک ها کوچکتر،  کم حجم تر و در نتیجه در کارایی خود معمولا تک شاخه یا تک کاره هستند مثلا همین ابزارک به شما کمک میکند تا بتوانید  صفحه گوشی خود را قفل و یا باز نمایید البته نه با نوشتن پسورد یا پترن بلکه  تفاوت این برنامه با دیگر برنامه های مشابه در همین مسئله است که به شما این امکان را میدهد که بتوانید از طریق صوت یا صدای خود ،  گوشی خود را بازوبسته نمایید یعنی گوشی را قفل ویا باز نمایید 

در صورت تمایل به دریافت این برنامه  و چنانچه ورژن، اندرویدتان  2.3.3

وبالاتر نیز باشد  میتوانید این ابزارک جالب اندرویدی را با حجم 

2.6مگابایت از لینک زیر دریافت کنید 

 

 

     منبع: 9apps

 

 

            دانلود نرم افزار voice unlocker 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



دریافت بازی Grand battle برای اندروید
نوشته شده در 15 مرداد 1393
بازدید : 91302
نویسنده : فرهام

                           

 

بازی اکشن و جنگی گراند بتل . شما نظامی موفقی خواهید بود فقط کافیه  اسلحه  مناسب و مهمات کافی برداشته همراه ببرید بعلاوه یک نقشه استراتزیک جنگی خوب طراحی کنید تا با دست پر به جنگ رفته و دشمن رو شکست بدید

 

                    دانلود بازی Grand battle برای اندروید 


منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



دریافت نرم افزار Zapya برای اندروید
نوشته شده در 15 مرداد 1393
بازدید : 91427
نویسنده : فرهام

                      

   نرم‌افزار zapya
   ورزن : 2.5

   سایز : 2.7 مگابایت

   اندروید درخواستی : 2.2 و بالاتر

 

همه ما با بولتوث آشناییم و برای ارسال فایل هامون برای دیگران یا به اصطلاح شیر کردن ازش استفاده

 می کنیم بطور معمول ما وقتی میخواهیم عکس ، آهنگ ویا هر مطلب دیگری رو به اشتراک بگذاریم از بولتوث استفاده میکنیم ولی گاهی اوقات  فایل هایی که میخواهیم بولتوث کنیم. تعداد یاحجم شون زیاده و خیلی وقت مارو.میگیره، طوری که حتی بعضی اوقات از خیر ارسال اونا میگذریم. واسه همین امروز میخوام نرم‌افزار مفید وعالی رو معرفی. کنم که  به کمک اون میتونید تو یه چشم به هم زدن چندین فایل رو شیرکنید
  ا سم این برنامه عالی  هست  zapya
zapya به شما کمک میکنه تا با یک سرعت  عالی فایل هاتون رو به اشتراک بزارید
 zapya برای اینکار یعنی سرعت بخشیدن به کارش از یه ترفند جالب استفاده میکنه
در واقع  zapya اصلا از بلوتوث استفاده نمیکنه بلکه اون از وای فای استفاده میکنه برای همین مینونه با سرعت  زیاد فایل  ها رو  ارسال کنه فقط یه اشکال کوچیک این وسط هست و اونم اینه که هر دو طرف  باید این برنامه رو نصب روی گوشی داشته باشند
نحوه کار این نرم افزار هم بسیار ساده ست بعد از نصب و باز کردن برنامه یه مینی صفحه رو مشاهده میکنید که بالای اون نوشته
connect to  share
در پایین هم دو گزینه دیگه می بینید که نوشته
creat group
search  and join
تنها کاری که  شما باید انجام بدید اینه که یکی از این دو گزینه رو شما و اون یکی رو هم نفر دوم باید کلیک کنه تا برنامه شما رو به هم متصل کنه حالا دیگه فقط باید  هر مطلبی که می خواین  به اشتراک بزارید  روبا یک کلیک ساده اول  اونو انتخاب کنید و بعد از روی منو send را بزنید

 

    منبع : apktops



         دانلود نرم افزار   zapya برای اندروید

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



دانلود بازی اکشن و جذاب Avenger
نوشته شده در 15 مرداد 1393
بازدید : 91266
نویسنده : فرهام

                   

      

       بازی : Avenger

       ورزن : V1.0.4.oo

       سایز : 9 مگابایت

 

بازی دارای محیط ی ساده و لی کار شده میباشد . گرافیک بازی سطح خوبی دارد اما نه در سطح بازیهایی نظیر بازی های

3بعدی . ولی اگر بخواهیم بازی را نسبت به مسایل فنی بسنجیم انصافا خوب است اصلا چرا شما خود تان بزسی نکنید به نظر من که بازی در این سطح و با حجم حدودی 9 مگابایت و با این جذابیت از نوع اکشن . رزمی و شمشیر بازی حتما به یک بار دانلود و اجرا می ارزد کار شما هم خیلی سخت نیست شما کاپیتان نیروی دریایی یا شمشیر خود احتمالا همه را شکست خواهید داد شک نکنید

 نکته مهم : لطفا هنگام دانلود به این نکته دقت کنید که لینک دانلود از سایت 4shared میباشد پس اگر لاگین یا (ورود)

  نکرده باشید گزینه دانلود به شکل اتومات تکرار شده و عمل دانلود انجام نمیپذیرد ولی به محض لاگین یا ورود  عمل دانلود

  به صورت اتوماتیک انجام میشود -اگر هم تا کنون در سایت 4shared ثبت نام نکرده اید لطفا ابتدا ثبت نام نمایید.

 

    منبع : Artinweb

 

 

              دانلود بازی اونجر                                                                                                                                                                                

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91280
نویسنده : فرهام

                          

Du speed booster 

 پاک کننده و تقویت کننده.

  ورژن: 1.2.5

  سایز :  6مگابایت

  اندروید لازم: 2.1 و بالاتر 

 

 

du speed booster. 

یکی از بهترین برنامه های پاک کننده در اندروید

ه که از بخش های مختلفی تشکیل شده،  

دراین نرم افزار بخشی قرار داره که کار اون بستن برنامه های اضافه است،  بخش دیگر کارش پاکسازی سیستم وگوشی از برنامه هایی ست که نباید باشند و حضورشان جز سنگینی سیستم و هنگ کردن گوشی فایده دیگری ندارد از قبیل کش ها،  فایل های تکراری و خالی و...  

در این برنامه فوق العاده بخش های مهم و متفاوت دیگر ی نیز قرار دارد بخش هایی مثل سکوریتی که کار امنیت را بر عهده دارد یا بخش اکسلراتور که کار بسیار مفید وخوب و مهمی بر عهده دارد وآن کمک به کاربر برای جلوگیری از عدم کندی سرعت وکارایی گوشی و در نتیجه   افزایش سرعت وبهبود عملکرد گوشی از وظایف این قسمت است بخش دیگر اپلیکیشن منیجر است که کارهایی بسیار مفیدمهمی است که به کمک این قسمت میتوانید انجام دهید مثل حذف برنامه ها و بلعکس نصب برنامه‌ها،  ابزار مفید وعالی ارسال برنامه ها از فون به رم هم در این بخش یعنی اپلیکیشن منیجر قرار دارد که  خودش قسمتی از نرم افزار du speed booster است بخش های مفید زیاد دیگری هم هست مثل game speed. یا. Battery saver که با نصب این برنامه بهتر با آنها آشنا خواهید شد به نظر من این برنامه مفید وعالی را از دست ندهید و حتماً آنرا دریافت و نصب و از ابزارها خوب این برنامه نهایت استفاده را ببرید در ضمن تا یادم نرفته بگویم که این برنامه ابزارک ویجت بستن برنامه های پشت صحنه را هم در صفحه اصلی دارد که باید آنرا از تنظیمات فعال کنید که مدل یک فضا پیما با کشیدن و رها کردن برنامه های اضافی را میبندد و گوشی شما را در لحظه سبک مینماید برای دریافت این برنامه عالی ومفید از لینک زیر اقدام فرمایید 

 

منبع  :  appsapk

 

           دانلود نرم افزارDu speed booster

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



رفع اشکال هارد دیسک
نوشته شده در 15 مرداد 1393
بازدید : 91306
نویسنده : فرهام

   هارد دیسک کامپیوتر از قطعات اصلی است که گاهی دچار اشکال سخت افزاری یا نرم افزاری میشود.

   اولین اشکالی که در این خصوص به ذهن میرسد وجود بد سکتور میباشد که نرم افزارهای کاربردی خاصی برای رفع اون وجود دارند. از اشکالات دیگری که ممکن است باعث بوت نشدن سیستم عامل شود پاک شدن یا به اصطلاح پریدن سکتور بوت سیستم عامل میباشد که این هم با نرم افزارهای بازیابی و حتی آپشن های خود ویندوز قابل تعمیر است.

   خود هارد دیسک دارای firmWare یا برنامه راه انداز داخلیست که در حالت عادی قابل دسترسی نیست و اشکال در این نرم افزار ممکنه باعث شناخته نشدن هارد و یا نمایش غلط ظرفیت دیسک سخت شود. روشهای تخصصی برای دسترسی به تنظیمات این نرم افزار و رفع اشکال آن وجود دارد که از حوصله این مقاله خارج میباشد!

    و اما نکته مد نظر در این مقاله مشکل سخت افزاری ساده ای که البته خیلی شایع نیست درواقع به قدری ساده که ممکنه به ذهنتون نرسه و بسته به نوع ویندوز باعث خطای I/O یا هنگ کردن ناگهانی سیستم درحال استفاده از هارد و در نهایت بالا نیومدن ویندوز شود و یا ممکنه با خطای بد سکتور در برنامه های چک دیسک نشون داده بشه . این خطا ها گاهی به خودی خود رفع میشوند و همین موضوع باعث میشه گمان کنید مشکل نرم افزاریست و حتی ویندوز رو عوض کنید غافل از اینکه مشکل پابرجا خواهد بود و فقط زمان زیادی رو برای نصب ویندوز و نرم افزارهاتون از دست خواهید داد.

   خیلی ساده! شل بودن اتصالات دیتای هارد دیسک میتونه باعث ایجاد اشکالات فوق بشه یعنی هارد شناخته و نمایش داده میشود ولی ناگهان سیستم هنگ میکنه و بعد هم بالا نمیاد و حتی ممکنه بعد از قطع و وصل برق کیس ویندوز لود شود ولی مطمئنا باز هم این مشکل تکرار خواهد شد. پس، در این مواقع قبل از فرمت هارد و از دست دادن فایلهای نازنین! کامپیوتر را خاموش و پس از قطع برق کیس، کابلهای دیتای دیسکهای سختتون رو جدا کرده و مجدد نصب کنید ،حتما این کار رو یک به یک و در هر دو طرف یعنی اتصال کابل به هارد و اتصال به مادر برد انجام دهید.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91176
نویسنده : فرهام

پس از روشن کردن کامپیوتر دکمه Delete را فشار دهید تا وارد محیط Setup و تنظیمات BIOS شوید.حال وارد قسمت Power Management Setup شوید.گزینه Modem Ring On (و یا شبیه به آن) را پیدا کنید و آن را فعال نمایید.سپس با Save کردن اطلاعات از Setup خارج شوید.از این به بعد با هر بار تماس به خط تلفن شما کامپیوتر نیز روشن می شود.برای غیر فعال کردن این مورد کافی است همان گزینه را غیر فعال نمایید.

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91343
نویسنده : فرهام

ابتدا فایل هایی را که می خواهید آن ها را مخفی کنید را در  داخل یک فولدر قرار دهید. بر روی فولدر راست کلیک کرده و از گزینه ی Send to ، گزینه ی compressed (zipped) folder را انتخاب کنید. حالا فولدر شما به یک فایل zip تبدیل شده است . بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی Rename را انتخاب کنید. حالا پسوند ان را به dll تغییر دهید. حالا این فایل یک فایل نرم افزاری است و کافیست که آن را در میان یک پوشه ی بازی و ... قرار دهید. با این کار دیگر هیچ هکری نمی تواند به فایل های مهم شما دسترسی داشته باشد.

برای باز کردن فایل هم اونو دوباره زیپ کنید                                                                                                                  نظر فراموش نشه.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



شوخی با اینترنت اکسپلور قسمت دوم
نوشته شده در 12 مرداد 1393
بازدید : 91131
نویسنده : فرهام

در این ترفند شما میتوانید با استفاده از یک کد ، برای چند ثانیه اینترنت اکسپلورر را تبدیل به یک زلزله چند ریشتری کنید!

بدین منظور: 
Internet Explorer را اجرا کنید. 
اکنون کد زید را در قسمت آدرس بار کپی و پیست(Copy & Paste)کنید و Enter  بزنید : 
 
javascript:function Shw(n) {if (self.moveBy) {for (i = 35; i > 0; i--) {for (j = n; j > 0; j--) {self.moveBy(1,i);self.moveBy(i,0);self.moveBy(0,-i);self.moveBy(-i,0); } } }} Shw(6)

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91236
نویسنده : فرهام

ماوس و کیبورد های usb پس از اتصال کار نمی کنند که دلیل آن می تواند غیرفعال بودن یک گزینه در تنظیمات بایوس باشد.کامپیوتر را روشن کرده و با استفاده از کلیدهای DeleteیاF2  وارد تنظیمات بایوس می‌شویم در سربرگ integrated گزینه USB mouse و USB
keyboard را انتخاب و گزینه Enable را انتخاب می کنیم.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



سیستم بالا نمی آید
نوشته شده در 12 مرداد 1393
بازدید : 91267
نویسنده : فرهام

هنگام بالا آمدن کامپیوتر دکمه F8 را بزنید و از منوی بوت
گزینه Last Known Good Configuration را انتخاب
کنید تا ویندوز سعی کند تنظیماتی را که آخرین بار به درستی
طبق آنها کار می کرده ، بازیابی کرده و بالا بیاید. راه دیگر
جداسازی تمامی ابزارهای جانبی غیر ضروری از سیستم است.
گاهی اوقات یک ابزار که به درستی پیکربندی نشده یا
تنظیمات درستی ندارد، می تواند باعث هنگ کردن ویندوز طی
فرآیند بالا آمدن شوند.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



ساختن کانکشن دستی برای وایرلس
نوشته شده در 12 مرداد 1393
بازدید : 91247
نویسنده : فرهام

برای اتصال دستیManually مراحل زیر را طی کنید:
Start-->control panel-->Network and sharing detting-->set up a new coonection or network
-->Manually connect a wireless network
در این قسمت مشخصات بایستی دقیقا طبق تنظیمات مودم
 پر شود
-->next-->close

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



روش تست پاور
نوشته شده در 12 مرداد 1393
بازدید : 91566
نویسنده : فرهام

1- استفاده از تستر پاور در صورت امکان
2- برای تست دستی ابتدا باید تمامی اتصالات پاور به کامپیوتر قطع شود.)خارج کردن همه سوکت ها(
در سوکت 12 سیمی با استفاده از یک سیم کوتاه، سیم های
رنگ مشکی و سبز را به هم اتصال می دهیم. زمان این اتصال
نباید از یک لحظه بیشتر باشد و سریع قطع شود. اگر پاور به کار افتاد پس پاور سالم است و مشکل از مادربرد است.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91638
نویسنده : فرهام

کاربرد این بخش در مواردی است که فایل های روی سیستم هستند ولی به هیچ روشی قابل رویت نمی‌باشند.
در روش تمام فایل‌ها و فولدرهایی که hidden هستندو مثلا در درایو D  مخفی شده اند را به حالت اولیه بازگردانیم .
CMD را باز کرده d: راتایپ میکنیم سپس دستور
attrib -h -s /d /s را تایپ و Enter را فشار می‌دهیم.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91828
نویسنده : فرهام



دانلود یک برنامه که خودم ساختم !
نوشته شده در 12 تير 1393
بازدید : 91754
نویسنده : فرهام

سلام دوستان عزیز این نرم افزار یک برنامه ی اجرایی ویندوز است که با ویژوال بیسیک ساختم . پیشنهاد می کنم دانلود کنید ضرر نداره ! این برنامه نیاز به نصب نداره .


دانلود نرم افزار

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



وقتی 46 با 45 مساوی شود !!!
نوشته شده در 12 تير 1393
بازدید : 91734
نویسنده : فرهام

در این دو مثلث اتفاق عجیبی افتاده ؛ مساحت دو مثلث با هم برابر است ولی آن طور که معلوم است یک واحد اضافه می ماند چطور ممکن است ؟!؟!؟!؟ 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91537
نویسنده : فرهام

ویژال باکس نرم افزاری از شرکت Oracle می باشد که به شما اجازه ی داشتن "windows xp - windows 7-windows 8-windows2000-windows98-windows95-windows3.2-windows2003-windows2008 و همه ی ورژن های لینوکس و مک و حتی همه ی سیستم سیستم عامل های دیگر مثل اندروید را فراهم می کند !

شما دیسک حاوی اطلاعات سیستم عامل را در سی دی رام یا به صورت ISO به ویژوال باکس می دهید و سیستم عامل را در آن نصب می کنید توجه داشته باشید که حتما باید چگونگی نصب آن سیستم عامل را بلد باشد!

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91715
نویسنده : فرهام

این هم سیستم عامل اندروید برای روی ویژال باکس !

 

 

برای باز کردن این فایل نیاز به نرم افزار UltraISO دارید . دانلود UltraISO

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 92367
نویسنده : فرهام

 

 

در این بازی که بسیار زیبا و مهیج و جذاب و مسابقه ای است ، شما با بازیکن و ماشینتان به رقابت، البته از نوع جنگی و مخرب می پردازید . این بازی با کیفیت بسیار بالا می باشد و در همین حال بسیار کم حجم می باشد و اگر این بازی را دانلود کنید قطعا پشیمان نمی شوید . داستان اصلی این بازی این است که شما باید با مقدار پولی که در اختیار دارید ماشین مورد نظرتان را خریداری می کنید و برای ان تجهیزات جنگی خریداری می کنید و به جنگ با رقبای خود می پردازید . شما در این بازی باید موانع را از سر راه خودتان بردارید و پیروز شوید و با پول هایی که به دیست می اورید به خرید تجهیزات و و ماشین های جدید می پردازید. این بازی را دانلود کنید و ساعت ها از ان لذت ببرید.

 

 حجم=12Mb

نوع=rar

 

دانلود           download     

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91692
نویسنده : فرهام

 

 

در این بازی شما باید اماکن تاریخی ،اماکن دیدنی و ... شهر لندن را که بصورت پازل داده شده است کامل کنید و به مراحل و اماکن بعدی بروید . این بازی بسیار کمک می کند شما به خوبی بشناسید و هنگام سفر به لنذن به مشکل نخورید .این بازی به تمرکز بسیار زیادی می بخشد و باعث گسترش و قوی تر شدن ذهن شمات می شود و همچنین این بازی در سه سطح ارائه شده است.  کیفیت پازل(عکس) های این بازی بسیار خوب و در کیفیت HD می باشد و این باعث جذب شدن بیشتر شما به این بازی می شود ، این بازی در رده معتاد کننده ها قرار می گیرد . امید وار هستم این بازی را دانلود کنید و ساعت ها از ان لذت ببرید.

 

حجم=60MB

نوع=exe

 

دانلود                  Download 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,



بازدید : 91814
نویسنده : فرهام

 

 

در این بازی شما باید با سرعت عمل و همچنین دقت خود به رد کردن مراحل بپردازید . باید توجه داشته باشید این ورژن جدید این بازی می باشد و ورژن قبلی هم در سایت می باشد . این ورژن برتری های زیادی نسبت به ورژن قبلی خود دارد از جمله کیفیت بسیار بالاتر ، زمین های زیباتر ، مراحل بیشتر ، منابع متنوع تر و خیلی چیز های دیگر که با بازی کردن ورژن قبلی تفاوت ان را بسیار احساس می کنید . روند بازی بدین صورت است که شما با کارگرانی که بازی در اختیار شما گذاشته است به جمع اوری منابع و باز کردن راه ها برای عبور پرنسس می پردازید . همچنین شما با پول ها و منابع ای که بدست اورده اید به ایجاد کردن کار خانه و یا خریدن و به کا گرفتن کارگر جدید بپردازید . این بازی بسیار زیبا و با کیفیت را دانلود کنید واز ان لذت ببرید.

 

حجم=98MB

نوع= exe

 

دانلود              Download 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزاروبازی-کامپیوتر-وگوشی»وآموزش , ,