سوره المائده آیات 16 تا 20
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
بروزباش
هرآنچه که شمادوست دارین دربروزباش
بروزباش
www.malasfarham.loxblog.com
بروزباش
لطــــــفا از دیگرصــــفحــــات و مــــطالـــب وب نــیز دیــدن فرمایید

https://telegram.me/taramod

https://telegram.me/taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

کـانـال ایستگاه تغیـــــیر بـاورهـــا راهــــــــــی بســـوی موفقیـــت




سوره المائده آیات 16 تا 20
نوشته شده در 16 مرداد 1393
بازدید : 91242
نویسنده : فرهام

به نام  خدای  بخشنده و مهربان



خداوند به وسیله آن ، کسانى را که خشنودى او را دنبال مى کنند به راه هاى سلامت که تأمین کننده نیکبختى آنهاست رهنمون مى شود ، و آنان را در پرتو علم خود از تاریکى ها بیرون مى آورد و به سوى روشنایى مى برد و به راهى راست هدایتشان مى کند . ( 16 )


قطعاً کسانى که گفتند : خداوند همان مسیح پسر مریم است ، کافر شدند . به آنان بگو : اگر خدا بخواهد مسیح پسر مریم و مادرش و همه کسانى را که در روى زمینند یکسره نابود کند ، چه کسى در برابر خدا ، مالک و صاحب اختیار چیزى است که بتواند با آن بر اراده خدا حاکم شود ؟ و حال آن که فرمانروایى آسمان ها و زمین و آنچه میان آن دو است از آنِ خداست ، چرا که آنچه بخواهد مى آفریند ، و خدا بر هر کارى تواناست . ( 17 )


و یهودیان و مسیحیان گفتند : ما پسران خدا و دوستان اوییم . بگو : پس چرا شما را به سبب گناهانتان عذاب مى کند ؟ شما نزد خدا امتیازى ندارید بلکه مانند دیگران در زمره کسانى هستید که او آفریده است . هر که را بخواهد مى آمرزد و هر که را بخواهد عذاب مى کند ، و هیچ چیز و هیچ کس نمى تواند مانع او باشد ، زیرا فرمانروایى آسمان ها و زمین و آنچه میان آن دو است از آنِ خداست و بازگشت همگان فقط به سوى اوست . ( 18 )


اى اهل کتاب ، فرستاده ما محمد پس از مدتى که پیامبرى مبعوث نشده بود ، به سوى شما آمد . او آنچه را که در دین خود بدان نیازمندید براى شما بیان مى کند تا اگر گمراه گشتید نگویید : مژده رسان و هشداردهنده اى براى ما نیامد اینک پیامبرى مژده رسان و هشداردهنده به سویتان آمده است ، و خدا بر هر کارى تواناست . ( 19 )


و یاد کن هنگامى را که موسى به قوم خود گفت : اى قوم من ، نعمت هایى را که خدا به شما داده است به یاد آورید ، آن گاه که در میان شما پیامبرانى قرار داد و شما را از تحت سلطه دیگران بیرون آورد و به شما استقلال بخشید و چیزهایى ( نعمت ها و معجزاتى ) به شما داد که به هیچ یک از جهانیان نداده بود . ( 20 )



امید وارم همیشه ملس باشین



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: