پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
بروزباش
هرآنچه که شمادوست دارین دربروزباش
بروزباش
www.malasfarham.loxblog.com
بروزباش
لطــــــفا از دیگرصــــفحــــات و مــــطالـــب وب نــیز دیــدن فرمایید

https://telegram.me/taramod

https://telegram.me/taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

https://www.instagram.com/zibayi_taramod

کـانـال ایستگاه تغیـــــیر بـاورهـــا راهــــــــــی بســـوی موفقیـــت




پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما
نوشته شده در 16 شهريور 1393
بازدید : 91437
نویسنده : فرهام

مجله زندگی ایده آل: اینکه شما یک آرایشگر حرفه‌ای نیستید حالا دیگر چندان اهمیتی ندارد، چون قرار است تمام ترفندهای آرایشگرهای حرفه‌ای شهر را در این مطلب یاد بگیرید! سراغ آرایشگران ماهر در آرایشگاه‌های تهران رفتیم تا از آنها بخواهیم بایدها و نبایدهای زیباتر بودن را به ما بیاموزند؛ نکته‌هایی که فقط می‌توان از زبان متخصصانی شنید که سال‌هاست در این حوزه فعالیت دارند و راه‌های زیبایی را فهمیده‌اند و می‌دانند کدام روش به زیبایی لطمه می‌زند. با ما همراه باشید تا از شما یک آرایشگر حرفه‌ای بسازیم.

از کاشت ناخن چه می‌دانید؟

اگر ناخن‌های کاشته شده دارید، برای پاک کردن لاک‌های‌تان از آستون استفاده نکنید چون آستون حلال مواد است و می‌تواند به کاشت ناخن آسیب برساند.

 بهتر است از لاک پاک‌کن استفاده کنید. هنگام کارهای منزل ازجمله شستن ظرف‌ها و لباس‌ها و... حتما از دستکش استفاده کنید زیرا همین مواد شوینده به مواد ناخن آسیب می‌رساند و باعث شکسته شدن ناخن می‌شود. توصیه می‌کنیم برای کوتاه کردن ناخن به هیچ‌عنوان از ناخنگیر استفاده نکنید زیرا باعث ترک خوردن ناخن می‌شود. بهتر است برای کوتاه کردن ناخن به جای ناخنگیر از سوهان ناخن استفاده شود. اگر ناخن کاشت شما آسیب دید به هیچ عنوان خودتان آن را ترمیم نکنید. برای این کار به آرایشگاه بروید و از متخصص این کار کمک بخواهید زیرا این ناخن‌ها بهترین مکان برای رشد قارچ‌هاست و ممکن است ناخن عفونت کند.

چگونه در واپسین روزهای بهار زیباتر باشیم؟


پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما

قرمز و شرابی از رنگ‌هایی هستند که روی موها دوام چندانی ندارند، بنابراین تا جایی که ممکن است موهای‌تان را  کمتر بشویید. بهتر است موهای‌تان را با آب ولرم آبکشی کنید و به هیچ‌عنوان از آب داغ استفاده نکنید. اگر موهای خود را روشن کرده‌اید، باید از حالت‌دهنده‌هایی استفاده کنید که در آن الکل وجود نداشته باشد، چون همین الکل موها را خشک و بدون طراوت می‌کند. اما به شما توصیه می‌کنیم که هرقدر بیشتر رنگ موهای شما به پلاتینی نزدیک باشد، چهره شما خودش را خسته‌تر نشان می‌دهد. اگر جزو آدم‌هایی هستید که موهای قهوه‌ای را دوست دارید، می‌توانید در خانه این کار را انجام دهید. پیشنهاد ویژه این است که 2 رنگ بخرید؛ یک رنگ قهوه‌ای طلایی و یک رنگ قهوه‌ای طبیعی و آنها را با هم مخلوط کنید و سپس به موهای‌تان بمالید. برای این رنگ مو بهتر است موهای یکدست و کوتاهی داشته باشید تا رنگ به خوبی خود را نشان دهد.

تمام راه‌ها به موم ختم می‌شود

این روزها در آرایشگا‌ه‌ها زیاد شنیده می‌شود که از موم دائم استفاده کنید تا موهای‌تان دیرتر دربیاید که مسلما قیمت بالاتری هم دارد اما پیشنهاد مناسب این است که برای اپیلاسیون از همان موم طبیعی استفاده کنید. موم‌های دائم قدرت چسبندگی بالایی دارند و همین باعث می‌شود با یک‌بار استفاده همه موها ریشه‌کن شوند و دیرتر دربیایند، نه اینکه به طور کامل از بین بروند. ولی همین چسبندگی به پوست آسیب می‌رساند. نکته دیگر اینکه قبل از اپیلاسیون حمام نکنید. توجه داشته باشید که در آرایشگاه‌ها از ظروف یکبار مصرف و پارچه‌های مجزا استفاده شود و برای مناطق حساس بدن بهتر است به جای پارچه از پدهای مخصوص که جنس خشن ندارند، استفاده کنند. سعی کنید بعد از اپیلاسیون لباس‌های تنگ نپوشید چون باعث جوش‌های زیرپوستی می‌شود.

ابروها را چطور بردارید؟

اولین گام برای زیباتر شدن چهره، توجه به ابروهاست. ابروها کمک می‌کنند چشم‌ها و صورت، زیبایی واقعی خودشان را بیشتر نشان دهند. اما برای داشتن ابروهای زیبا 2عامل مهم است؛ اول اینکه ابروها پرپشت باشد و دوم اینکه زمان برداشتن ابروها به فرم چهره و چشم‌ها توجه شود. اما برای داشتن بهترین حالت ابرو بهتر است آنها را تا حد امکان طبیعی نگه دارید. بعضی ابروها فقط نیاز به برداشتن چند تار مو دارند و بعضی با تغییر دادن فرم، کامل می‌شوند. البته موقع برداشتن ابرو باید توجه داشت که موها یکی یکی و در جهت رشدشان برداشته شوند. ابرویی مناسب است که متناسب با فرم صورت باشد و شکل چشم‌ها را برجسته‌تر نشان دهد.

چگونه در واپسین روزهای بهار زیباتر باشیم؟


ترفندهای «خاص» آرایشی

- اگر بخواهید کرم‌پودر به‌خوبی روی پوست‌تان بخوابد باید زیر کرم پودر پرایمر بزنید تا تمام خطوط و منافذ پوست را پر و صورت را صاف و آماده برای زدن کرم‌پودر کند به این ترتیب دوام آرایش روی پوست بیشتر می‌شود.

- برای سیاه کردن چشم‌ها بهتر است از خط چشم‌ها و ریمل‌های ضدآب استفاده کنید تا با عرق کردن این سیاهی‌ها را به زیر چشم پس ندهد و پایداری بیشتری داشته باشد.

-  اگر مژه‌های کوتاهی دارید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

-  قبل از سایه زدن بهتر است روی پلک یک لایه پودر بزنید و سپس سایه را استفاه کنید. با این کار سایه حالت چرب خود را از دست می‌دهد و باعث می‌شود  به بالای چشم پس ندهد.

-  برای آرایش لب‌ها ابتدا روی لب پودر بزنید و سپس مداد لب بکشید و بعد رژلب بزنید و در نهایت کمی براق‌کننده روی لب بمالید. سعی کنید از رژلب‌هایی استفاده کنید که خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند و رنگ‌شان نزدیک به رنگ پوست صورت باشد تا لب‌ها بزرگ‌تر نشان داده شود. در روز از رژلب‌هایی با رنگ طبیعی استفاده کنید و رژلب‌های پررنگ‌تر را برای بعدازظهر و شب مورد استفاده قرار دهید.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: پزشکی وسلامت , کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



تکنیک هایی که 10 سال جوان‌ترتان می کند!
نوشته شده در 16 شهريور 1393
بازدید : 91575
نویسنده : فرهام

مجله زندگی ایده آل: زیباتر شدن تکنیک‌ها و ریزه کاری هایی دارد که هر کسی آنها را نمی‌داند اما با دانستن نکات اولیه می‌توانید زیبایی تان را چندین برابر که و همچون حرفه ای‌ها عمل کنید. نکته هایی که فقط می‌توان از زبان متخصصانی شنید که سال هاست در این حوزه فعالیت دارند و راه‌های زیبایی را فهمیده اند و می‌دانند کدام روش به زیبایی لطمه می‌زند. با ما همراه باشید تا از شما یک آرایشگر حرفه‌ای بسازیم.

اکسیدان‌ها چه تفاوتی با هم دارند؟

اکسیدان که به‌عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار می‌رود، با توجه به نتایج دلخواه شما و همچنین تمایلات سازندگان رنگ‌ها تعیین می‌شود. اکسیدان10 vol رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند. اکسیدان vol20 قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد. اکسیدان vol30 قدرت روشن کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد. از آنجایی که اکسیدان‌های با درجه بالا میزان بیشتری از سولفور موهای شما را پاک می‌کند، معمولا توصیه می‌شود از اکسیدان‌های درجه کمتر از 30 استفاده کنید. آمونیاک هم همین خطر را دارد.

آیا پاک کردن تاتو عوارض دارد؟

در استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو عوارض جانبی کمتری (نسبت به سایر روش‌ها) وجود دارد ولی به هر حال قبل از هر نوع تصمیم‌گیری بهتر است متوجه عوارض احتمالی آن باشید. ممکن است پوست در معرض عفونت قرار بگیرد و حتی ممکن است زخم شود و این زخم‌ها به طور دائم روی پوست باقی بمانند یا به طور کامل پاک نشوند.

عیب‌ها را محو و زیبایی‌ها را چند برابر کنید


در صورت محو شدن خالکوبی از روی پوست ممکن است پوست محل تاتو شده تغییر رنگ دهد و رنگ آن نسبت به مناطق کمرنگ‌تر یا تیره شود که به مرور زمان بهبود می‌یابد. در بعضی موارد نیز واکنش‌های آلرژیکی گزارش می‌شود به خصوص در مواردی که جوهر خالکوبی حاوی سولفید جیوه باشد. برای جلوگیری از این واکنش‌های احتمالی، اغلب آنتی هیستامین‌های خوراکی و نستروئیدهای ضدالتهاب تجویز شده است.

جوش کمتر با کدام روش اپیلاسیون؟

در رابطه با روش‌های مختلف اپیلاسیون نمی‌توان گفت که کدام روش از همه بهتر است و جوش کمتری ایجاد می‌کند چرا که این موضوع در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد. ما معمولا به کسانی که پوست حساسی دارند توصیه می‌کنیم از روش‌هایی استفاده کنند که با تحریک پوستی کمتری همراه هستند. برای مثال استفاده از کرم موبر شاید یک مقدار نسبت به روش‌های دیگر ملایم تر باشد اما کسانی که پوست خیلی چربی دارند با مصرف کرم موبر جوش‌های‌شان تشدید می‌شود چرا که این کرم‌ها معمولا چرب هستند. در کل روش‌هایی که همراه با کندن مو هستند مثل مومک و بند انداختن یک مقدار احتمال ایجاد جوش را افزایش می‌دهند. لیزر موهای زائد هم در صورتی که کامل انجام شود و موها را از بین ببرد، می‌تواند به کاهش جوش‌ها کمک کند چون تعداد دفعات اپیلاسیون را کمتر می‌کند. اما نمی‌توان گفت که لیزر راه درمانی برای این مشکل است چون به هر حال موهای کرکی و ریز تحت تاثیر لیزر قرار نمی‌گیرند و خانم‌ها مجبور می‌شوند آنها را اصلاح کنند، بنابراین احتمال ایجاد جوش به دنبال اصلاح آنها وجود دارد.

نگهداری از موهای تازه رنگ شده

از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده برای شست‌وشوی موهای‌تان استفاده کنید. برای دوام رنگ مو و جلوگیری از بیرنگ شدن آن در برابر آفتاب، حتمااز کلاه، روسری و شال استفاده کنید و موها را بپوشانید. پیش از ورود به استخر، موهای رنگ شده را با آب بدون کلر بشویید. از تقویت‌کننده‌های مو و انواع ویتامینه استفاده کنید. موها را در زمان خیس بودن شانه نزنید و از دندانه درشت استفاده کنید. از خشک کردن موها با حوله یا سشوار خودداری کنید.    

کدام کلاه‌گیس بهتر است؟

باید انتخاب اول خود را کلاه‌گیس‌هایی با موهای طبیعی قرار دهید چون این کلاه‌گیس‌ها به راحتی شسته ‌می‌شوند و می‌توانید مانند موهای خودتان با وسایل حالت‌دهنده‌ای چون سشوار،  اتو مو و... به آنها حالت‌های مختلف بدهید، علاوه‌بر اینها عمر نسبتا طولانی‌تری نسبت به دیگر جنس‌ها دارند اما مشکل قیمت این کلاه‌گیس‌هاست و هنگام خرید آن باید به سالم بودن مو توجه کنید به همین جهت هرکسی نمی‌تواند از آنها بخرد. خوشبختانه امروزه کلاه‌گیس‌هایی با موهای مصنوعی نیز تولید شده که ظاهری کاملا زیبا دارند و نگهداری از آنها نیز چندان مشکل نیست و درصورت استفاده روزانه سه تا شش ماه دوام می‌آورند.

عیب‌ها را محو و زیبایی‌ها را چند برابر کنید


گونه‌های‌تان را برجسته کنید

بدون شک می‌خواهید گونه‌های‌تان را برجسته کنید. برای شروع کار با استفاده از برس گونه متوسط یا بزرگ و سایه کانتور تیره زیر استخوان گونه را رنگ بزنید. توصیه ما این است که از رنگ برنز یا قهوه‌ای ملایم برای این قسمت استفاده کنید. در این تکنیک گریم بعد از تیره کردن زیر گونه کاری کنید استخوان‌های گونه خود را برجسته تر کنید، برای این کار با استفاده از قلم مو، رنگ براق و درخشنده یا سایه روشنی را در امتداد استخوان‌های گونه بزنید و بعد با برس خطوط را محو کنید.

چه نوع بافتی، چه مدل صورتی

هنگام انتخاب بافت باید به مدل صورت‌تان توجه کنید. البته آرایشگر ماهرتان به خوبی می‌داند که چه نوع بافتی را به شما پیشنهاد کند. به‌طورکلی بهتر است افرادی که چهره‌ای ظریف و زیبا دارند سراغ بافت بروند چرا که بافتن موها با هر نوع و مدلی باعث می‌شود صورت‌تان بیشتر در مرکز توجه قرار گیرد. به افرادی که‌صورت گرد دارند اغلب بافت مکزیکی می‌آید چرا که بافت به شکل آزاد دور سر قرار می‌گیرد و چهره‌ را کشیده‌تر نشان می‌دهد اما افرادی که صورتی زیبا دارند بهتر است از بافت خطی استفاده کنند. در بافت خطی قرص صورت کاملا نمایان می‌شود.

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: پزشکی وسلامت , کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



پوشاک دخترانه Dolce and Gabbana 2015
نوشته شده در 16 شهريور 1393
بازدید : 91538
نویسنده : فرهام

برترین ها: سال گذشته یا حرفه ای تر بگوییم در فصل گذشته، مسحور کلکسیون پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه دولچه و گابانا شده بودیم و شاهد بودیم که چطور جذابیت و جادوی جزیره سیسیل ایتالیا به زوج طراح فشن استفانو دولچه و دومنیکو گابانا الهام بخشید تا پوشاکی بینهایت زیبا و بانمک ولی با قیمتی فوق العاده گران به بازار عرضه کنند که هنوز هم رقبای آنها نتوانسته اند چیزی بالاتر از آن به دنیای فشن ارائه کنند. چه کسی فکرش را می کرد که جزیره کوچک سیسیل بتواند آنقدر به این دو طراح فشن الهام ببخشد که پوشاک، اکسسوارها و جواهراتی درباری و باشکوه و در عین حال مذهبی و رمانتیک طراحی کنند.

گویا الهام استفانو و دومنیکو از موفقیت فصل گذشته سیر نشده اند و همچنان یکه تاز استایل منحصر بفرد و اصیل ایتالیایی را در کارهای خود پیاده می کنند. آنها برای فصل پائیز و زمستان 2014، از موتیف های شگفت انگیز جنگل اسرارآمیز پریان و جادو و فانتزی آن بهره جسته اند و در کارهای خود گل ها و میوه های زیبا و رنگارنگ، موزائیک ها و کاشی های پر نقش و نگار و کلیدهای قدیمی و باستانی را سوژه طراحی فشن خود نموده اند.

در زیر منتخبی از پوشاک دخترانه دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) برای فصل پائیز و زمستان 2015 را مشاهده می نمایید.

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana

کلکسیون پوشاک دخترانه پائیز/زمستان 2015 Dolce and Gabbana
 
 
منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



بازدید : 91423
نویسنده : فرهام
هنرآنلاین: عطر و ادکلن در فصل گرما یک نیاز غیر قابل انکار است چرا که تعرق بدن در این فصل بیش از هر زمان دیگری است به همین خاطر انتخاب یک ماده خوشبو کننده مناسب برای بدن در کنار نکاتی برای ماندگاری آن مساله‌ای مهم است. یک عطر یا ادکلن خوب می‌تواند علاوه بر ایجاد یک رایحه خوب در فصل گرما ایجاد طراوات و خنکا را برای فرد به همراه داشته باشد به همین خاطر باید افراد بر اساس طبع خود به دنبال نوع مناسبی از این ماده باشند به همین خاطر استفاده از بوهای شیرین و گرم برای این فصل توصیه نمی‌شود.

گرانی مساوی با کیفیت نیست

ادکلن از جمله مواردی است که استاندارد و یا نشانه خاصی برای انتخاب ندارد به همین خاطر قیمت‌های متعددی برای آن ارائه می‌شود اما پیشنهاد ما این است که از روی گرانی ادکلن قضاوت نکنید. در مورد مارک‌های معتبر همواره به پلمپ و نوع وکیوم آن توجه کنید. سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید و موارد روی ادکلن را مطالعه کنید.

عطرهای سرد برای فصل گرم مناسب هستند

اصولا عطرهای شیرین ماندگارتر هستند زیرا سردی هوا به ماندگاری‌ آن‌ها کمک می‌کند به همین خاطر اینگونه عطرها در زمستان توصیه می‌شوند اما وقتی پای عطر تابستانی به میان می‌آید مساله کاملا بالعکس است یعنی عطرهای گرم و شیرین ماندگاری کمتری دارند و باعث ایجاد گرمای بیشتر و کلافگی می‎شوند لذا استفاده از عطرهای خنک ضروری است. در واقع گرمای هوا به پخش بیشتر رایحه کمک می‌کند و همین باعث می‌شود اثر عطر در روزهای گرم خیلی زود کم‌رنگ شود. از طرف دیگر تعریق زیاد در روزهای تابستانی هم باعث می‌شود تا شما نیاز بیشتری به استفاده از عطر و ادکلن پیدا کنید چون رایحه دلنشین انتخابی شما به خاطر همین تعریق خیلی زود اثرش را از دست می‌دهد.

نکاتی برای ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان

خلاصه کلام اینکه در روزهای گرم تابستان نمی‌توانید انتظار داشته باشید رایحه دلنشین دلخواه‌تان تمام روز با شما بماند البته این رایحه در همان زمان کوتاه هم به قدر کافی پخش می‌شود و دقیقا به همین دلیل است که شما در فصل تابستان بیشتر از هر فصل دیگری رایحه‌ عطر اطرافیان‌تان را حس می‌کنید. برای ماندگار شدن عطرهای خنک تابستانی تنها تکرار استفاده از ادکلن راهکار امر است در غیر اینصورت هر نوع عطر و ادکلنی در این دمای بالای هوا از بین می‌رود. عطر خنک عطری است که در شما احساس خنکی دلچسبی ایجاد کند. انتخاب این عطر هم اصلا سخت نیست کافی است عطر یا ادکلنی را انتخاب کنید که باز کردن در آن و بوییدنش همان باشد و احساس برخورد نسیم ملایم و دلنشین بهاری با پوست را به شما القاء کند.

کرم مرطوب کننده در ماندگاری عطر صورت موثر است

یک راه ساده برای آنکه عطر تابستانی که انتخاب می‌کنید ماندگاری بیشتری داشته باشد، این است که غلظت روغن آن بالا باشد. معمولا عطرهایی با غلظت روغن بین 12 تا 30 درصد ماندگاری بیشتر و قابل قبولی دارند. غیر از درصد روغن پوست خود شما هم می‌تواند تضمین‌کننده ماندگاری عطر باشد. معمولا پوست‌های خشک ظرفیت مناسبی برای نگهداشتن مولکول‌های عطر ندارند بنابراین اگر پوست خشکی دارید، بهتر است حتما قبل از استفاده از عطر پوست‌تان را چرب و مرطوب کنید. به طور کلی چربی روی پوست تاثیر زیادی در ماندگاری عطر روی بدن دارد، پس بهتر است همیشه به‌خصوص در روزهای گرم تابستانی اول از کرم‌های چرب و مرطوب کننده‌ها استفاده کنید و بعد سراغ ادکلن بروید.

ادکلن را روی نبض اسپری کنید

اینکه عطر را به کدام قسمت پوست‌تان اسپری کنید، خودش یکی از فاکتورهای مهم در ماندگاری آن است. برای اینکه عطرهای سرد و تلخ تابستانی ماندگاری بیشتری روی پوست‌تان داشته باشند باید آن را روی نقاطی از پوست که نبض دارند مثل مچ دست، کنار گردن، پشت گوش، پشت آرنج، زیر گلو و حتی پشت زانو و روی مچ پا اسپری کنید (به این ترتیب اجازه می‌دهید رایحه عطر از پایین به بالا جریان داشته باشد) ضربان نبض در این نقاط باعث حرارت بیشتر و در نتیجه پخش بیشتر و بهتر رایحه عطر می‌شود.

در حقیقت در این نقاط فاصله رگ‌ها از سطح پوست به کمترین حد ممکن می‌رسد و در همین نقاط رگ‌های خونی حرارت بیشتری از خودشان نشان می‌دهند و به صورت یک پمپ کوچک عمل می‌کنند که همین باعث می‌شود رایحه عطر بهتر پخش شود. موها را هم دست کم نگیرید اسپری کردن عطر روی موها باعث می‌شود تا رایحه عطر تمام روز همراه شما باشد.
منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



کلکسیون جواهرات زیبای Chopard
نوشته شده در 13 شهريور 1393
بازدید : 91612
نویسنده : فرهام

برترین ها: کمپانی شوپارد (Chopard)، سازنده جواهرات، اکسسوار و ساعت مچی های لوکس سوئیسی است که در سال 1860 توسط لوئی-اولیس شوپارد تأسیس شد. لوئی اولیس شوپارد متولد سال 1836، ساعت ساز سوئیسی و مؤسس شوپارد بود که در سن 24 سالگی یعنی در سال 1860 در شهر سون ویلیه سوئیس این کمپانی را تأسیس کرد.

شراکت بین شوپارد و جشنواره فیلم کن از سال 1998 آغاز شد یعنی همان زمانی که کارولین شوفل و تیم استادکاران شوپارد، جایزه جشنواره فیلم کن را دوباره طراحی کردند و نخل طلا را جایگزین کردند. نخل طلا، ابتکار مشترک کارولین شوفل، یکی از رؤسای شوپارد و پی یر ویوت، رئیس جشنواره فیلم کن بود. به درخواست ویوت، خانم شوفل با تیم استادکاران شوپارد، جایزه نخل طلا را طراحی کردند و این جایزه در ماه مه 1998 رونمایی شد. شوپارد شریک رسمی این جشنواره بوده است و هر سال مدل ها و مراسم جدیدی را برای گرامیداشت فیلم ها خلق می کنند که از آن میان، می توان به مجموعه جواهرات مخصوص مراسم افسانه ای "بالا رفتن از پله ها"، مهمانی های افتخاری فیلم ها، جایزه استعدادهای جوان و نخل طلا اشاره کرد.

جواهرات و ساعت مچی های الماس نشان شوپارد در دنیا بی نظیرند. ستاره هایی همچون کیت بلانشت افتخار دارند که جواهراتی نظیر گوشواره های الماس را روی فرش قرمز بیاویزند. نمونه هایی از کلکسیون دنیای حیوانات جواهرات شوپارد را در زیر می بینید.

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن

کلکسیون جواهرات زیبای Chopard، سازنده نخل طلای کن
منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



ساپورت پوش ها بدانند که...
نوشته شده در 13 شهريور 1393
بازدید : 91511
نویسنده : فرهام

مجله سیب سبز: هرچه جذب‌تر بهتر؛ این چیزی است که در سال‌های اخیر به‌عنوان مد رایج شناخته می‌شود. چندسالی است پوشیدن شلوارهای چسبان به مد رایج تبدیل شده‌است و پای ساپورت‌ها هم به میان آمده است. ساپورت‌هایی که به دلیل ضخامت‌شان پاها را نمایش نمی‌دادند و به همین دلیل از مهمانی‌های زنانه به خیابان‌ها وارد شدند. اینکه صاحب‌نظران حوزه مد از ساپورت‌ها چه می‌گویند و نمایندگان مجلس چه نظری درمورد این پوشش دارند، موضوع مطلب ما نیست. در این صفحات نظر کارشناسان پوست، زنان و گوارش را درمورد مشکلاتی که ساپورت‌پوشی با خود به همراه می‌آورد، پرسیدیم. اگر شما هم طرفدار این نیمچه شلوارهای چسبان هستید، بد نیست در ادامه این مطلب با مشکلاتی که ممکن است گریبان‌تان را بگیرد، آشنا شوید.

به پوست‌تان خون نمی‌رسد

خون در سلامت و بیماری یا حتی در مرگ و زندگی شما نقش اصلی را ایفا می‌کند و اگر به هر دلیلی خون‌رسانی در بدن‌تان درست انجام نشود، خطر جدی متوجه سلامت‌تان خواهد شد. گرچه در بسیاری موارد، اختلال‌های درونی بدن روند خون‌رسانی را دچار مشکل می‌کند، اما نمی‌توان انکار کرد که انتخاب لباس‌های شما هم بر این موضوع تاثیری قابل توجه می‌گذارد. لباس‌های تنگ خون‌رسانی به پوست را کاهش می‌دهند و بیشتر از آنچه تصور می‌کنید به بافت‌های زیرین بدن‌تان آسیب می‌رسانند. وقتی شلوار تنگ یا ساپورت می‌پوشید، این بافت‌های زیرین در بدن‌تان دچار آسیب‌های جدی می‌شوند، اما نشانه این آسیب‌دیدگی‌ها خیلی زود آشکار نمی‌شود. شاید همین تاخیر در بروز نشانه‌ها، باعث شود مدت بیشتری از این لباس‌ها استفاده کنید و فرصت درمان به‌موقع مشکلات ایجاد شده را از شما بگیرد.

اعصاب‌تان آسیب می‌بیند

اعصاب در تمام قسمت‌های بدن شما حضور دارد و کوچک‌ترین اشتباهات شما می‌تواند به آنها آسیبی جدی وارد کند. اعصاب پوست قسمت‌های زیرین بدن بر اثر پوشیدن شلوار تنگ و ساپورت آسیب می‌بیند اما چون علامت آسیب‌دیدگی مخفی است، شما متوجه این آسیب‌دیدگی نخواهید شد. بی‌خبر ماندن از آسیب‌دیدگی‌ها و نادیده گرفتن آنها شدت مشکلات را بیشتر می‌کند. کسانی که مدام از ساپورت و شلوارهای تنگ استفاده می‌کنند، بعد از مدت نسبتا طولانی بعضی نواحی پوست‌شان گزگز کرده و به مرور وسعت و شدت این نشانه‌ها گسترش پیدا می‌کند. یک نوع عارضه عصبی به نام meralgia paresthetica وجود دارد که زخم یا ضایعه پوستی ایجاد نمی‌کند اما قسمت ران پا را دچار درد می‌کند و عجیب نیست اگر ساپورت‌پوش‌ها بعد از چند سال مجبور به تحمل این درد شوند.

راهنمای ساپورت پوشی!


نابارور می‌شوید
تنها خانم‌ها نیستند که مشتری شلوارهای تنگ و فاق کوتاه و ساپورت هستند. سال‌هاست برخی آقایان هم به جمع طرفداران شلوارهای تنگ و فاق کوتاه اضافه شده‌اند و در سال‌های اخیر حتی ساپورت‌های مردانه هم وارد بازار شده‌اند. یکی از آسیب‌های جدی ناشی از پوشیدن ساپورت برای مردان، ناباروری است.

علت این است که اسپرم در بیضه تولید می‌شود و حرارت مناسب برای تولید اسپرم سالم، 33درجه سانتی‌گراد است اما آقایانی که این پوشش را انتخاب می‌کنند، این اندام  را در تماس با پوست بدن قرار می‌دهند و این اتفاق به بالا رفتن حرارت آنها می‌انجامد. تداوم چنین حالتی بدن را دچار اختلال تولید اسپرم می‌کند یا اسپرم‌های ناهنجار تولید می‌شوند که توانایی بارور کردن ندارند.

بد بو می‌شوید

بدبویی یکی از عوارض شایع ساپورت‌پوشی است. کسانی که ساپورت و شلوار تنگ می‌پوشند، معمولا متوجه بوی بد عرق در اندام تناسلی و پاهای‌شان می‌شوند. ساپورت‌ها تنگ هستند و باعث گرم شدن سطح پوست می‌شوند. باکتری‌هایی که روی سطح پوست زندگی می‌کنند، بر اثر گرما تجزیه می‌شوند و مواد بودار می‌سازند.

هر چه زمان پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ بیشتر باشد، پوست گرم‌تر می‌شود و بیشتر عرق می‌کند درنتیجه باکتری‌های بیشتری تجزیه می‌شوند و بوی بد بیشتری هم ایجاد می‌شود. شاید در اوایل برطرف کردن این بدبویی با شست‌وشو و شوینده‌های خوشبو آسان باشد اما در طولانی‌مدت از بین بردن این بوی بد کار سختی می‌شود که با شست‌وشو هم قابل برطرف شدن نیست.

لکه‌دار می‌شوید

meralgia paresthetica یک بیماری قارچی است که در محیط گرم و مرطوب به‌وجود می‌آید. جوان‌ها بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند. پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ، باعث گرما و تعریق بیشتر می‌شود و در نتیجه پایین تنه را به محیط مطلوب meralgia paresthetica تبدیل می‌کند. لکه‌های بزرگ یا کوچک قهوه‌ای از نشانه‌های این بیماری هستند که بر پوست‌های روشن و لطیف آشکارتر دیده می‌شوند. ویژگی لکه‌های meralgia paresthetica این است که گاهی حتی پس از درمان هم مدتی روی پوست باقی می‌مانند. شاید ساپورت، پوشش ارزان‌قیمت و در برخی مواقع زیبایی باشد، اما نباید فراموش کرد که این لباس‌های تنگ که انواع نخی و خنک‌شان کمتر پیدا می‌شود، می‌توانند چنین مشکلاتی را هم ایجاد و هزینه و انرژی زیادی را برای درمان طلب کنند.

کهیر می‌زنید

بدبویی پوست یا لک شدن آن، تنها مشکلی نیست که گریبان ساپورت‌پوش‌ها را می‌گیرد. پوشیدن ساپورت و شلوار تنگ باعث بروز کهیر فشاری تاخیری می‌شود. به این ترتیب که چهار تا شش ساعت بعد از پوشیدن آنها لکه‌های کهیر نمایان می‌شوند و معمولا با تورم، خارش و سوزش و درد همراه هستند. برای از بین رفتن آثار کهیر فشاری، هشت تا 72 ساعت زمان لازم است. کهیر فشاری گاهی سردرد، حالت ضعف و خستگی هم ایجاد می‌کند.

 شاید باور کردنش سخت باشد که تنها یک پوشش می‌تواند تا این اندازه به سلامت افراد آسیب بزند اما واقعیت این است که تحت فشار قراردادن پوست، اعصاب و اندام‌ها مشکلاتی جدی و ماندگار را برای شما به همراه می‌آورد. دچار اگزمای تماسی می‌شوید پوشیدن شلوارها و ساپورت‌های پلاستیکی، تنگ و ضخیم راه را بر جریان هوا می‌بندد و به پوست اجازه نفس کشیدن نمی‌دهد. همچنین مواد پلاستیکی به‌کار رفته در ساپورت نوعی حساسیت پوستی به اسم اگزمای تماسی را به وجود می‌آورد.

مواد حساسیت‌زا در تماس طولانی و مستقیم با پوست قرار دارند و به درون آن نفوذ می‌کنند و در نتیجه پایین تنه دچار قرمزی، خارش و پوسته پوسته‌شدن می‌شود. شاید ساپورت‌پوش‌ها از دلیل دچار شدن به این مشکل بی‌خبر باشند و با کرم‌ها و لوسیون‌های مختلف برای برطرف شدن این مشکلات تلاش کنند، اما با وجود دیدن اثرهای موقتی، تا زمانی که فرد پوشش مناسبی را انتخاب نکند، نمی‌تواند انتظار برطرف شدن کامل این عوارض را داشته باشد.

دکتر کتایون برجیس متخصص زنان و نازایی

پوشیدن ساپورت بهداشتی نیست

پوشیدن شلوار تنگ یا ساپورت درواقع با بهداشت فردی مغایرت دارد و باعث ابتلا به عفونت و بیماری‌های دستگاه تناسلی زنان می‌شود. یکی از این مشکلات عفونت کاندیدیاز است. اندام تناسلی زنی که ساپورت پوشیده به دلیل گرما و تعریق، مرطوب می‌شود و ساعت‌ها به همان شکل باقی می‌ماند.

اگر بدن شما هم مستعد ابتلا به این عفونت‌هاست و بعد از یک دوره درمان باز هم مشکلات قبلی سراغ‌تان می‌آید، بهتر است به جای ساپورت یا شلوار تنگ، لباس‌هایی بپوشید که از الیاف طبیعی مثل نخ و پنبه تهیه شده باشند و مانع عبور جریان هوا نباشند. اگر به چنین لباس‌هایی دسترسی ندارید، لااقل پوشش‌های گشادتر و نازک‌تری را انتخاب کنید که اجازه تعریق بیش از اندازه و رشد باکتری‌ها را به آنها نمی‌دهند.

دکتر زاهد خیری متخصص گوارش

معده شما در خطر است

پوشیدن ساپورت به تنهایی نمی‌تواند برای اندام‌های داخلی و دستگاه گوارش مشکلی ایجاد کند، مثلا در عمل هضم موثر نیست ولی افرادی که از قبل به ریفلاکس معده دچار هستند، نباید شلوار تنگ بپوشند چون باعث می‌شود محتویات معده به مری بریزد و بیماری‌شان را تشدید می‌کند.

برای اینکه بدانید ریفلاکس معده دارید یا خیر،کافی است ببینید آیا به اصطلاح ترش می‌کنید یا نه. اگر این‌طور بود، برای معالجه هم به پزشک مراجعه کنید و هم لباس تنگ نپوشید. برخی تحقیق‌ها هم ثابت کرده‌اند که کمر تنگ شلوار، در طولانی‌مدت خطر ابتلا به سرطان معده را بیشتر می‌کند و عجیب نیست اگر ساپورت‌پوشانی که از این لباس تنگ استفاده می‌کنند، بیشتر در معرض چنین خطری قرار بگیرند.

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: پزشکی وسلامت , کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



بازدید : 91488
نویسنده : فرهام
هنرآنلاین: عطر و ادکلن در فصل گرما یک نیاز غیر قابل انکار است چرا که تعرق بدن در این فصل بیش از هر زمان دیگری است به همین خاطر انتخاب یک ماده خوشبو کننده مناسب برای بدن در کنار نکاتی برای ماندگاری آن مساله‌ای مهم است. یک عطر یا ادکلن خوب می‌تواند علاوه بر ایجاد یک رایحه خوب در فصل گرما ایجاد طراوات و خنکا را برای فرد به همراه داشته باشد به همین خاطر باید افراد بر اساس طبع خود به دنبال نوع مناسبی از این ماده باشند به همین خاطر استفاده از بوهای شیرین و گرم برای این فصل توصیه نمی‌شود.

گرانی مساوی با کیفیت نیست

ادکلن از جمله مواردی است که استاندارد و یا نشانه خاصی برای انتخاب ندارد به همین خاطر قیمت‌های متعددی برای آن ارائه می‌شود اما پیشنهاد ما این است که از روی گرانی ادکلن قضاوت نکنید. در مورد مارک‌های معتبر همواره به پلمپ و نوع وکیوم آن توجه کنید. سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید و موارد روی ادکلن را مطالعه کنید.

عطرهای سرد برای فصل گرم مناسب هستند

اصولا عطرهای شیرین ماندگارتر هستند زیرا سردی هوا به ماندگاری‌ آن‌ها کمک می‌کند به همین خاطر اینگونه عطرها در زمستان توصیه می‌شوند اما وقتی پای عطر تابستانی به میان می‌آید مساله کاملا بالعکس است یعنی عطرهای گرم و شیرین ماندگاری کمتری دارند و باعث ایجاد گرمای بیشتر و کلافگی می‎شوند لذا استفاده از عطرهای خنک ضروری است. در واقع گرمای هوا به پخش بیشتر رایحه کمک می‌کند و همین باعث می‌شود اثر عطر در روزهای گرم خیلی زود کم‌رنگ شود. از طرف دیگر تعریق زیاد در روزهای تابستانی هم باعث می‌شود تا شما نیاز بیشتری به استفاده از عطر و ادکلن پیدا کنید چون رایحه دلنشین انتخابی شما به خاطر همین تعریق خیلی زود اثرش را از دست می‌دهد.

نکاتی برای ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان

خلاصه کلام اینکه در روزهای گرم تابستان نمی‌توانید انتظار داشته باشید رایحه دلنشین دلخواه‌تان تمام روز با شما بماند البته این رایحه در همان زمان کوتاه هم به قدر کافی پخش می‌شود و دقیقا به همین دلیل است که شما در فصل تابستان بیشتر از هر فصل دیگری رایحه‌ عطر اطرافیان‌تان را حس می‌کنید. برای ماندگار شدن عطرهای خنک تابستانی تنها تکرار استفاده از ادکلن راهکار امر است در غیر اینصورت هر نوع عطر و ادکلنی در این دمای بالای هوا از بین می‌رود. عطر خنک عطری است که در شما احساس خنکی دلچسبی ایجاد کند. انتخاب این عطر هم اصلا سخت نیست کافی است عطر یا ادکلنی را انتخاب کنید که باز کردن در آن و بوییدنش همان باشد و احساس برخورد نسیم ملایم و دلنشین بهاری با پوست را به شما القاء کند.

کرم مرطوب کننده در ماندگاری عطر صورت موثر است

یک راه ساده برای آنکه عطر تابستانی که انتخاب می‌کنید ماندگاری بیشتری داشته باشد، این است که غلظت روغن آن بالا باشد. معمولا عطرهایی با غلظت روغن بین 12 تا 30 درصد ماندگاری بیشتر و قابل قبولی دارند. غیر از درصد روغن پوست خود شما هم می‌تواند تضمین‌کننده ماندگاری عطر باشد. معمولا پوست‌های خشک ظرفیت مناسبی برای نگهداشتن مولکول‌های عطر ندارند بنابراین اگر پوست خشکی دارید، بهتر است حتما قبل از استفاده از عطر پوست‌تان را چرب و مرطوب کنید. به طور کلی چربی روی پوست تاثیر زیادی در ماندگاری عطر روی بدن دارد، پس بهتر است همیشه به‌خصوص در روزهای گرم تابستانی اول از کرم‌های چرب و مرطوب کننده‌ها استفاده کنید و بعد سراغ ادکلن بروید.

ادکلن را روی نبض اسپری کنید

اینکه عطر را به کدام قسمت پوست‌تان اسپری کنید، خودش یکی از فاکتورهای مهم در ماندگاری آن است. برای اینکه عطرهای سرد و تلخ تابستانی ماندگاری بیشتری روی پوست‌تان داشته باشند باید آن را روی نقاطی از پوست که نبض دارند مثل مچ دست، کنار گردن، پشت گوش، پشت آرنج، زیر گلو و حتی پشت زانو و روی مچ پا اسپری کنید (به این ترتیب اجازه می‌دهید رایحه عطر از پایین به بالا جریان داشته باشد) ضربان نبض در این نقاط باعث حرارت بیشتر و در نتیجه پخش بیشتر و بهتر رایحه عطر می‌شود.

در حقیقت در این نقاط فاصله رگ‌ها از سطح پوست به کمترین حد ممکن می‌رسد و در همین نقاط رگ‌های خونی حرارت بیشتری از خودشان نشان می‌دهند و به صورت یک پمپ کوچک عمل می‌کنند که همین باعث می‌شود رایحه عطر بهتر پخش شود. موها را هم دست کم نگیرید اسپری کردن عطر روی موها باعث می‌شود تا رایحه عطر تمام روز همراه شما باشد.
منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



بهترین کفش های مجلسی مردانه
نوشته شده در 13 شهريور 1393
بازدید : 91654
نویسنده : فرهام

برترین ها: در این مجموعه 18 تا از بهترین کفش های رسمی مردان را برایتان انتخاب کرده ایم که برای مراسم های خاص مناسب هستند. شاید از برخی از آنها خوشتان نیاید و برخی دیگر را بسیار دوست داشته باشید و بپسندید. برخی از آنها شاید به نظرتان بیهوده گران باشند. یا برخی دیگر، قیمت مناسب و حتی ارزان داشته باشند.

همه این مسایل به سلیقه های شخصی افراد مربوط است. ما بهترین کفش های برخی برندهای مشهور را برایتان انتخاب کرده ایم.

Mr Hare Miller Classic Brown


برخی از مردها واژه «کلاسیک» را که می شنوند آن را قدیمی و از مد افتاده می دانند. اما این کفش نظر نها را عوض خواهد کرد.

قیمت: 415 یورو

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Dsquared2 Black Patent Leather Oxfords


مشکی، چرمی و براق برای جلب توجه نگاه ها

قیمت: 695 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Saint Laurent Oxford Lace-up


پاشنه دار، نیمه براق و چرمی

قیمت: 650 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Church’s Consul Shoe


چرمی دو رنگ که در رنگ های متنوع موجود است.

قیمت: 365 یورو

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Santoni Monk Strap Shoe


کفش سگگ‌دار و چرمی. Santoni از روش رنگ کردن دستی برای ایجاد زیبایی بیشتر استفاده می کند.

قیمت: 583 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Testoni Leather Monk Strap Shoes


تستونی به اندازه کفش های آکسفورد رسمی نیست.

قیمت: 755 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Grenson Ellery


کفش های Grenson جزو بهترین ها هستند و مدل Ellery نیز از این قاعده مستثنا نیست. این کفش سگگ‌دار و چرمی در قسمت پنجه پای تزئینات جالبی دارد.

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Loake Cannon


ساده و شیک و مجلسی و مناسب برای افرادی که سادگی را بسیار دوست دارند.

قیمت: 195 یورو

بهترین کفش های مجلسی مردانه


John Lobb William Leather Monk-Strap Shoes


قیمت این کفش به هیچ عنوان ارزان نیست اما اگر وضع مالی شما خوب است و اصولا برای پوشاک خود پول زیادی خرج می کنید، این گزینه می تواند کاملا مناسب باشد.

قیمت: 1175 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Dolce & Gabbana High-Shine Leather Oxford Brogues


کفش های ایتالیایی چرمی و بسیار شیک

قیمت: 825 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Church’s Chetwynd


برخی از کفش ها برای سادگی خود جذاب هستند و برخی دیگر برای طرح ها و جزئیاتی که دارند، زیباتر دیده می شوند.

قیمت: 380 یورو

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Grenson Tom


این کفش های رسمی و شیک و قهوه ای با یک دست کت و شلوار سرمه ای بسیار به چشم می آید.

قیمت: 180 یورو

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Santoni Brogue Shoe


جنس و کیفیت چرم این کفش ها بسیار عالی هستند که دوام و استحکام بیشتر آنها را تضمین می کند.

قیمت: 705.37 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Vivienne Westood Barker Oxford


این کفش کلاسیک طراحی ویژه ای دارد که شاید موردپسند همه قرار نگیرد.

قیمت: 680 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Zonkey Boot Hand-Welted Classics


این کفش های چرمی و قهوه ای بسیار راحت هستند و با لباس های رسمی بسیار شیک دیده می شود.

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Lanvin Tasselled Leather Loafers


این کفش های راحتی برای روزهای گرم سال بسیار مناسب هستند. علاوه بر اینکه راحتی هستند، با رنگ ماهوگانی خود بسیار شیک به نظر می رسند و می توان در مجالس رسمی هم از آنها استفاده کرد.

قیمت: 693 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Prada Spazzolato Dress Slip-Onss


این کفش های شیک پرادا با ظرافت ویژه ای طراحی و دوخته شده است و برای مردان شیک پوش و رسمی‌پوش، یک گزینه عالی برای انتخاب است.

قیمت: 620 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه


Tod’s ‘Spazzolato’ Loafer


این کفش ها راحت و نرم و شیک هستند. علاوه بر مجالس و محیط های رسمی، در مکان های عمومی و معمولی هم می توان از آنها استفاده کرد.

قیمت: 545 دلار

بهترین کفش های مجلسی مردانه
منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



این عطرها هیچ وقت قدیمی نمی شوند
نوشته شده در 13 شهريور 1393
بازدید : 91488
نویسنده : فرهام

مجله زندگی ایده آل: هر هفته و هر ماه عطرهای جدیدی به بازار می‌آیند که می‌توانید به عنوان عطر خود انتخاب کنید اما مثل تمام حوزه‌ها در دنیای بی‌پایان عطرها هم، رایحه‌هایی وجود دارند که سال‌ها و حتی دهه‌ها باقی می‌مانند و قدیمی نمی‌شوند. رایحه‌هایی که هر بار در محیط پخش می‌شوند، همان حس خوشایند قدیمی و روز اول خود را ایجاد می‌کنند. عطرهایی که شاید سن و سال خیلی از شماها قد ندهد و روزگار رونق و شکوفایی این عطرها یادتان نباشد اما آنچنان خوب و متفاوتند که هنوز می‌توان به عنوان رایحه‌ای خاص آنها را  انتخاب کرد. در این شماره عطرهای ماندگار تاریخ را مرور کردیم.

Coco Chanel

فکر نمی‌‌کنم کسی باشد که با عطر کوکو شنل آشنایی نداشته باشد. عطری مشهور از شرکتی مشهورتر که برای اولین‌بار در سال 1984 تولید شد و همچنان نسخه‌های متفاوتی از آن به بازار می‌آید و به فروش می‌رسد. اولین کوکو شنل، رایحه تند ادویه‌ها را داشت که در نسخه‌های بعدی تغییر کرد. در طول این سال‌ها شیشه کوکو شنل تغییری نکرده ولی رایحه‌های متفاوتی از آن به بازار آمده که هرکدام تحسن برانگیزند. مثلا کوکو مادمازل که سال 2001 متولد شد و هنوز بعد از 13 سال، یکی از پرفروش‌ترین عطرهای شرکت فرانسوی شنل است.

رایحه‌هایی از مادران تا دختران


عطر کوکو مادمازل رایحه‌ای شیرین دارد و در تولید آن از عصاره پرتقال در کنار رایحه شکوفه‌های نارنج و یاس استفاده شده که عطر گل‌ها غالب است و در گروه عطرهای گل جای می‌گیرد. عطرهای کوکو شنل مناسب مهمانی‌های شب و رسمی است. این عطر جوایز جهانی را هم به خودش اختصاص داده و بارها از سوی منتقدان این حوزه تحسین شده است. یکی از ویژگی‌های غیرقابل انکار این عطر که قطعا در ماندگاری و محبوبیت آن نقش بسزایی داشته، ماندگاری این عطر است. رایحه این عطر را حتی بعد از دو یا سه روز می‌توانید روی لباس احساس کنید.

 Shalimar Guerlain

باور می‌کنید یا نه، عطر شالیمار گرلن، برای اولین بار در سال 1925 طراحی و تولید شد تا راوی یکی از عاشقانه‌ترین داستان‌های جهان باشد. عطر شالیمار، یادبود عشق جهان شاه با دختری از طبقه عادی جامعه است که بعد از ازدواج جهان شاه نام ممتاز محل به معنی جواهر قصر رابراوگذاشت.

رایحه‌هایی از مادران تا دختران


بعد از مرگ ممتاز محل، جهان شاه، تاج محل را برای یادبود او ساخت و شرکت فرانسوی گرلن هم عطر شالیمار را برگرفته از این روایت عاشقانه ساخت. شالیمار عطری با رایحه مرکبات در کنار گل‌هایی چون یاس، رز و...است که در طول این 90 سال نسخه‌های متفاوتی از آن به بازار آمدند و هنوز به فروش می‌رسند. البته هیچ‌کدام نتوانستند رکورد فروش اولین شالیمار را در زمان خودش بشکنند. آخرین نسخه شالیمار در سال 2008در همان شیشه با تغییررنگ آبی به سفید به بازار آمد.

Opium Yves Saint Laurent

مادرها و مادربزرگ‌ها حتما شیشه ساده عطر اوپیوم را به خاطر می‌آورند. شیشه ساده با در زرشکی و جعبه زرشکی که تصویر شاخه نخل روی آن دیده می‌شود. این عطر محصول شرکت فرانسوی ایوسن لورن است که در سال 1977 تولید شد. فهرست بلند بالایی از عصاره‌ها در تولید این عطر به کار رفته است و در مجموع رایحه ادویه‌ای شیرینی دارد که آن را برای استفاده در شب مناسب می‌کند.

رایحه‌هایی از مادران تا دختران


این عطر با این جعبه و شیشه دیگر تولید نمی‌‌شود اما شرکت ایوسن لورن، محصولی با همین و رایحه‌ای بسیار نزدیک به اپیوم مادر دارد که از سال 2009به جای آن تولید می‌کند. اگر دل‌تان رایحه خاص و بادوام اپیوم را خواست باید سراغ فرزند او بروید که در شیشه قهوه‌ای تیره عرضه می‌شود.

 Paris Yves Saint Laurent

شرکت فرانسوی ایوسن لورن عطر پاریس را برای همشهری هایش طراحی و تولید کرد که همیشه به مردمانی شیک پوش، رمانتیک و با سلیقه مشهور بودند تا این بار عطری داشته باشند که این حس و حال را منتقل کند. در تولید عطر پاریس که به سال 1983 برمی‌گردد، عصاره رز در کنار گل‌های دیگر به کار رفته است.

رایحه‌هایی از مادران تا دختران


رایحه‌ای لطیف و ملایم از گل‌ها که روز و شب می‌توان استفاده کرد. البته اولین پاریس با در و جعبه صورتی، این روزها در بازار نیست و باید سراغ نسخه‌های بعدی آن رفت.

 J`adore Dior

در سال 1999 عطری متولد شد که بسیاری از خانم‌ها را شیفته خود کرد. شیفتگی که بعد از 15 سال ادامه دارد و همچنان انتخاب اول و بی‌رقیب بسیاری از خانم‌هاست. عطر جادور دیور، رایحه‌ای دارد که به گفته کارشناسان، لطیف و زنانه بودن آن بسیار بارز است و به همین دلیل به سرعت مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد.

رایحه‌هایی از مادران تا دختران


ترکیب خوشایندی از رایحه میوه‌ها و گل‌ها در ساخت این عطر به کار رفته است اما رایحه سبکی دارد که می‌توان در طول روز به خصوص روزهای بهاری استفاده کرد. شیشه اشک جادور را هم باید به جذابیت‌های آن اضافه کرد.

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



شال وکلاه بافتنی
نوشته شده در 8 تير 1393
بازدید : 91428
نویسنده : فرهام

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



بازدید : 93709
نویسنده : فرهام

جدیدترین مدلهای کلاه بافتنی بچه گانه دخترانه

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



شلوار لی بچگانه
نوشته شده در 8 تير 1393
بازدید : 91743
نویسنده : فرهام

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



مدل سارافون دخترانه
نوشته شده در 8 تير 1393
بازدید : 91469
نویسنده : فرهام

 

مدل سارافون دخترانه . مدل سارافون دختر بچه . مدل سارافون بچگانه مجلسی . مدل سارافون جدید دخترانه . مدل سارافون مدل دار . مدل سارافون برش دار .مدل سارافون 2014 .جدیدترین مدل سارافون بچگانه . عکس مدل سارافون دختر بچه . مدل سارافون طر حدار .مدل سارافون شیک بچگانه .

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



مدل های شیک پیراهن دختربچه
نوشته شده در 8 تير 1393
بازدید : 91471
نویسنده : فرهام

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



مدل پیراهن دخترانه کوچولو
نوشته شده در 8 تير 1393
بازدید : 91513
نویسنده : فرهام

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



شیک ترین مدل های لباس دخترانه
نوشته شده در 8 تير 1393
بازدید : 91389
نویسنده : فرهام

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



بازدید : 91622
نویسنده : فرهام

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



لباس دخترانه خرد سال با طرح جدید
نوشته شده در 8 تير 1393
بازدید : 91345
نویسنده : فرهام

 

مدل لباس مجلسی دخترانه 8 سال تا 12 سال با رنگ گلبهی و پارچه حریر و تور

 

 

منتظرنظرات وپیشنهادات وانتقادات شماهستم

:: موضوعات مرتبط: کافه مد-بروز-لباس وکفش و... , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد